×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتحاد بهمئی های مقیم بهبهان برای شورای شهر

ه گزارش الیمانیوز در این یادداشت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم.

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

همه ی ما از مشکلات ایل بزرگ بهمئی مخصوصا جوانان این ایل سترگ آگاه هستیم و نیک میدانیم مهم ترین و اساسی ترین مشکل، بحث اشتغال می باشد، که با وجود داشتن جوانان مستعد، تحصیل کرده در شهرستان بهبهان، بعضا این جوانان غیر بومی خوانده شده و از بکارگیری این جوانان با فرهنگ و تحصیل کرده ممانعت میشود، مشکل از کجاست؟؟ آیا نمی شود با اتحاد ایل بزرگ بهمئی در شهرستان بهبهان و شهر بهبهان از این ناملایمتی ها و بی انصافی ها که در حق جوانان این ایل میشود کاست؟ آیا باز هم باید مشاهده کنیم که اکثر ماها بجای انتخاب گزینه ی اصلح در خود بهبهان، در روز انتخابات به شهر های سابق خود رفته و در آن جا فعالیت کنیم؟؟و باز شاهد این بی توجهی ها باشیم؟ ما مقیم بهبهان هستیم و آینده ی فرزندان ما در این شهر می باشد و اگر قرار است مشکلی از مشکلات حل بشود، باید درون همین شهر اقداماتی کرد و از بی توجهی مسئولین به این ایل سترگ جلوگیری کنیم!

راه حل هم مشخص است، اتحاد و انسجام بر پایه ی حق، عدالت و تخصص، نه صرفا نگاه های قومی و قبیله ای که همین نگاه های قومی و قبیله ای باعث وجود چنین مشکلاتی می باشد.

از همه ی کاندیدا هایی که در ادوار گذشته در انتخابات شرکت کرده اند و باعث گرم شدن تنور انتخابات شده اند تشکر میکنم و در این دوره تقاضای عاجزانه دارم که با از خود گذشتی به نفع سایر برادران کنار کشیده و اجماعی صورت بگیرد که در این اجماع خروجی، گزینه های متعهد و متخصص از ایل سترگ بهمئی باشد و یادمان نرود که همه ی ما از یوسفی تا بهمئی و… برادر هستیم و اگر به فکر مردم و فرزندان و آینده آنان هستیم نیاز به از خود گذشتگی داریم!

به امید بازگشت عدالت به شهر بهبهان به کمک همه ی جوانان، نخبگان، ریش سپیدانِ ایل سترگ بهمئی.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.