×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش الیمانیوز سید علی ملک حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد ۵ دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم. وی گفت: این کار ...

به گزارش الیمانیوز مهندس سالار خشایی در مراسم افتتاح جایگاه سوخت اختصاصی دنا در یاسوج افزود: این باب جایگاه سوخت مایع  جهت رفاه همشهریان و خدمات رسانی مطلوبتر به هموطنان واقع در یاسوج، مرکز استان به بهره‌برداری رسید. وی اظهارکرد: این جایگاه سوخت با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده صحیح از ...

به گزارش الیمانیوز غلام رضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت  در عملی خلاقانه برای کمک به رفع مشکلات مردم، پویش سراسری خدمت را ایجاد کرده که در نوع خود جالب توجه می باشد. تاجگردون در صفحه مجازی خود نوشت: هم‌ تباران ‌و هم استانی های عزیز؛ می دانید که بسیاری از هم‌ استانیها و‌هم‌ تباران شما بعضا برای رفع مشکلات کاری خودشان با مشقت به تهران و دفاتر نمایندگان و مسولین مراجعه کرده که گاهی رفع مشکل، با یک توجه کوچک رفع ...

لیکک گرم ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد شد
02 اردیبهشت 1403

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان کهگیلویه و بویراحمد از روز یکشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

هزینه حمله موشکی ایران به اسرائیل چقدر شد؟
01 اردیبهشت 1403

عضو بازنشسته هیات علمی جهاد دانشگاهی گفت: برآورد این است که هزینه تجهیزات مصرفی ما برای عملیات وعده صادق به ۲۰ یا ۳۰ میلیون دلار هم نمی‌رسد و این در حالی است که به اذعان رسانه‌های غربی ۱.۳ میلیارد دلار بلکه بیشتر قیمت موشک‌هایی بوده که برای دفع پهپاد‌ها و موشک‌های ایران استفاده شده است.

دومین کانون آموزشی و فناوری نانوایان کشور در خوزستان افتتاح شد
30 فروردین 1403

مدیرکل غله و‌ خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان به عنوان دومین مرجع آموزشی نانوایان کشور به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص افتتاح شد.

دکتر ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی شد
29 فروردین 1403

با حکم رئیس علوم پزشکی یاسوج دکتر دانیال ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شد

عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟
26 فروردین 1403

این عملیات با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام پذیرفت.

طرح‌های ملی استان در بودجه ۱۴۰۳ حذف شدند
26 فروردین 1403

غلام رضا تاجگردون طی نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت که در بودجه سال جاری، فاجعه سنگینی در طرح‌های مهم استان صورت گرفته و می‌بایست با قید فوریت این مهم بررسی و جبران گردد.

یک نفتکش اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد
25 فروردین 1403

رسانه اسرائیلی تایمز آو اسرائیل به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی مدعی شد و نوشت: تفنگداران دریایی به یکی کشتی در نزدیکی تنگه هرمز حمله کرده و آن را توقیف کرده اند.

ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند
20 فروردین 1403

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و باهدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.