×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. به گزارش الیمانیوز، در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است: اسباب نگرانی است که نمایندگان مردم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین تصمیم خود با بی‌توجهی به پیشنهاد منطقی، کارشناسانه و مبتنی بر ...

به گزارش الیمانیوز «سعید کریمی زاده» در تشریح جزئیات گفت: عصر روز شنبه، ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در حوزه قضایی بخش چاروسا و در روستای «کلات بن راه » از توابع این بخش بدنبال درگیری لفظی بین دو نفر از اهالی محل در هنگام تردد از مسیر، یک نفر از طرفین که جوان بوده به اتفاق دو نفر از بستگان و دوستان خود با طرف مقابل درگیر و مبادرت به تیراندازی با سلاح ساچمه زنی کرده است. وی افزود: متعاقب این تیراندازی یک نفر کشته و دونفر زن و مرد نیز ...

به گزارش الیمانیوز طی احکام جداگانه ای محمد اکبریان به عنوان شهردار شهر جدید التاسیس ممبی و هدایت الله کریمی به عنوان شهردار  شهر شهر جدید التاسیس سرآسیاب یوسفی منصوب و معارفه شدند. مراسم معارفه امروز با حضور مسولین برگزار ...

توبه‌نامه تتلو چه تاثیری بر حکم او دارد؟
26 اسفند 1402

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی و بررسی در فضای حقیقی و مقایسه اظهارات و اقدامات و افعال و ویدیو‌های منتسب به تتلو و میلاد حاتمی مشخص می‌وشد، تعداد مخاطبین و فالور‌ها و گستردگی و فراگیری و آثار و پیامد‌های افعال ایشان وصف مجرمانه و تکثر و تعدد اعمال خلاف قانون منتسب به هر دوی این افراد، اساساً با هم قابل مقایسه نیست.

پایان اختلاف ۱۰ ساله میان ۲ طایفه در شهرستان بهبهان
23 اسفند 1402

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اختلاف ۱۰ ساله میان ۲ طایفه که منجر به کشته شدن یک نفر از طرفین شده بود، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، صلح یاران، خیران و بزرگان بهبهان به صلح و سازش ختم شد.

نقش برجسته های تنگ «سولک» یادگار دوره الیمایی / گزارش مختصر از سولک
18 اسفند 1402

نقش برجسته های «سولک» میراثی تاریخی از دوره اشکانی است که در نزدیکی دره ای سرسبز و پوشیده از درختان بلوط و سرو در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی شهر لیکک و حدفاصل میان کوه‌های شهرستان بهمئی خودنمایی می کند در فارس نامه ناصری با نام «سولک» به معنی گردنه سروهای کوچک از آن نام برده شده است.

مدیرعامل سابق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در تهران کاندیدا شد / بیوگرافی و سوابق
02 اسفند 1402

پایگاه خبری الیمانیوز به بررسی کاندیدای شاخص کهگیلویه و بویراحمدی که در استان تهران نامزد مجلس شدند، می پردازد.

تولد نوزاد عجول دیشموکی در آمبولانس
26 بهمن 1402

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان گفت: نوزاد خانواده دیشموکی در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ متولد شد.

کهگیلویه و بویراحمد صاحب اورژانس هوایی شد
25 بهمن 1402

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان است.

چاه نژاد مسول جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در بهمئی شد
16 بهمن 1402

در راستای فعالیت جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب اعضا جدید این گفتمان طی مراسمی در سطح استان کهگیلویه ‌و‌ بویراحمد و شهرستان‌های استان انتخاب شدند.

تالاب برم‌الوان بهمئی ثبت جهانی شد
14 بهمن 1402

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد از ثبت جهانی تالاب برم الوان بهمئی در کنوانسیون بین المللی رامسر خبر داد.