×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
افتتاح ستاد انرژی دکتر قالیباف در شهرستان جم / گزارش تصویری

به گزارش الیمانیوز مهندس مجتبی چاهنژاد رییس ستاد انرژی دکتر  قالیباف در جم در افتتاحیه ستاد اظهار داشت: انتخابات نقش مهمی در آینده همه ما دارد به صورتی که می توان گفت انتخابات از مولفه های اصلی دموکراسی خواهی است.

وی با تاکید بر افزایش مشارکت مردمی در انتخابات افزود: هر چه ما میزان مشارکت خود را بالا ببریم نه تنها سرنوشت خود و فرزندانمان را رقم میزنیم بلکه با انتخاب مناسب خود به رشد و توسعه اقتصادی کشورمان نیز کمک می کنیم.

چاه نژاد همچنین افزود: شرایط حساس و خشونت بار خاورمیانه مانند جنگ غزه و از طرف دیگر انتخابات ریاست جمهوری امریکا و همچنین سایر تحولات جهانی انتخابات این دوره را در شرایط ویژه ای قرار داد که ما باید با مشارکت خود هم به نظام مشروعیت دهیم و هم انتخاب عقلانی و منطقی داشته باشیم، تجربه زیرساختی، مدیریتی و عمرانی قالیباف در شهرداری تهران نشان می دهد که وی نسبت به مسائل عمرانی و زیرساختی آگاه می باشد از طرف دیگر در چند سال اخیر با حضور در ریاست مجلس نیز با قوانین و مشکلات قانون گذاری آشناست.

همچنین در این مراسم مهندس شاهرخ جهانیانی پور از مسولین ستاد افزود: الگوی مدیریتی دکتر قالیباف توسعه گراست و در این الگوی مدیریتی توجه به نفت و پتروشیمی می تواند برای مشکلات کشور راهگشا باشد.

وی همچنین افزود: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در شرایط حساسی برگزار می شود چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ بین المللی این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور رییس ستاد بخش ریز، رییس شورای شهرستان جم، رییس ستاد های مردمی جم، رییس دفتر نماینده جم کنگان و عسلویه، رییس ستاد مرکزی دکتر قالیباف و تعدادی از پرسنل پتروشیمی های عسلویه و جمعی از شهروندان برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.