×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 1 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختتامیه ستاد انرژی دکتر قالیباف در شهرستان جم با حضور مسئولین کشوری و بیانیه پایانی

به گزارش الیمانیوز در آخرین شب تبلیغات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اختتامیه ستاد انرژی دکتر قالیباف در شهرستان جم با حضور مسئولین ستادی و همچنین مسئولین کشوری و نماینده مجلس برگزار شد.

در این اختتامیه دکتر احمدی نماینده جم، عسلویه و کنگان، دکتر ضیغمی مشاور وزیر نفت، دکتر محمدپور از صندوق بازنشستگی و جمعی از مردم و طرفداران دکتر قالیباف حضور داشتند. 

در بیانیه پایانی ستاد برای مشارکت در انتخابات آمده است:

عروج شهید سید ابراهیم رئیسی در پرواز اردیبهشت، آزمون دشوار ابتلای سیاسی و چالش اجتماعی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را پیش روی ملت مقاوم و شریف ایران قرار داد. دولت سیزدهم توانسته بود با فرازمندی، ابتکار عمل و دغدغه‌مندی، پاسخ‌ها و راهکارهای عینی، ملموس و دست‌یافتنی برای مسائل دیرینه ایران بیابد و اگرچه سخت و دشوار، سررشته مسائل را از نگاه شرطی به خارج از مرزها گرفته و به توان داخلی و تلاش ایرانی بسپارد.

در اندیشه، برنامه، گفتار و گفتمان نامزدهای تصدی کرسی مهم، خطیر و اثرگذار ریاست جمهوری که اینک به افکار عمومی ارائه شده، مسأله اساسی و بنیادین، نگاه ایرانی یا رویکرد خارجی است. تکمیل دولت سیزدهم، کشور را از این دوگانه کلاسیک نجات خواهد داد و در میان شش چهره‌ای که پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، رویکرد، برنامه و کارنامه دکتر محمد باقر قالیباف می‌تواند آن ابتکار عمل، پیشدستی و جرأت‌ورزی توأم با نگاه پژوهش‌محور و اعتماد به کار دانشگاهی و توجه به دقت سیاستگذاری مورد نیاز کشور را روی میز قوای اجرایی کشور آورد.

موفقیت‌های مستمر و دستاوردهای درخشنده دکتر قالیباف که در همه پیام‌ها، احکام و فرامین رهبر انقلاب خطاب به او نیز بازتاب یافته، مهمترین دلیل و آشکارترین گواه برای صلاحیت ریاست مجلس یازدهم، شهردار تهران در سال‌های ۸۴ تا ۹۶، فرمانده نیروی انتظامی در سال‌های ۷۹ تا ۸۴، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سال‌های ۷۶ تا ۷۹ در تصدی ریاست جمهوری است.

لذا به طور کلی از همه مردم شهرستان جم خواستاریم تا با مشارکت فعال مناسب ترین گزینه و اصلح ترین را انتخاب کنند.

ستاد انرژی دکتر قالیباف در شهرستان جم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.