×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش الیمانیوز غلام رضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت  در عملی خلاقانه برای کمک به رفع مشکلات مردم، پویش سراسری خدمت را ایجاد کرده که در نوع خود جالب توجه می باشد. تاجگردون در صفحه مجازی خود نوشت: هم‌ تباران ‌و هم استانی های عزیز؛ می دانید که بسیاری از هم‌ استانیها و‌هم‌ تباران شما بعضا برای رفع مشکلات کاری خودشان با مشقت به تهران و دفاتر نمایندگان و مسولین مراجعه کرده که گاهی رفع مشکل، با یک توجه کوچک رفع ...

حسن کی ارسلان، عضو بازنشسته هیات علمی جهاد دانشگاهی، با اشاره به عملیات «وعده صادق» و با بیان اینکه آحاد ملت از انجام این عملیات بسیار خوشحال شدند؛ چراکه منجر به افزایش حس غرور ملی و اقتدار ملی شد، درباره نقش جهاد دانشگاهی در ارتقا پایه تکنولوژیکی تجهیزات نظامی و دفاعی ایران، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» پایه تکنولوژیکی قوی داشت که نگاهی به عقبه این پایه تکنولوژیکی نقش جهاد دانشگاهی در ارتقا توان نظامی و دفاعی ایران را ...

به گزارش الیمانیوز طی حکمی از سوی سعید جاودان سیرت رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دکتر دانیال ظفری زاده به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بهمئی منصوب شد. پیش از این دکتر طاهری این مسولیت را بر عهده داشت.  ظفری زاده از فرزندان شایسته و جوان بهمئی ...

گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
28 فروردین 1403

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین‌حال، می‌کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای علیه تهران تشکیل دهد.

عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟
26 فروردین 1403

این عملیات با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام پذیرفت.

یک نفتکش اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد
25 فروردین 1403

رسانه اسرائیلی تایمز آو اسرائیل به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی مدعی شد و نوشت: تفنگداران دریایی به یکی کشتی در نزدیکی تنگه هرمز حمله کرده و آن را توقیف کرده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار انحلال سازمان همیاری شهرداری ها شد
18 فروردین 1403

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که امکان فعالیت سازمان شهرداری ها وجود نداشته باشد نیروها تعیین تکلیف و سازمان منحل می‌شود.

واکنش دفتر شورای نگهبان به ادعای تخلف گسترده در انتخابات بهمئی / ماجرای ۱۳ صندوق ابطالی کهگیلویه بزرگ تبیین شد
17 فروردین 1403

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میان ۱۳ صندوق ابطال شده فقط یک صندوق در شهرستان بهمئی باطل شده است.

تاجگردون: عاملین رد اعتبارنامه‌ام بعد از دوسه ماه طلب حلالیت کردند/ بهترین مرجع رای مردم است
15 فروردین 1403

غلامرضا تاجگردون گفت: غالب کسانی که به من رأی منفی داده بودند مطمئن هستم امروز پشیمان هستند چون به فاصله دو ماه و یا سه ماه بعد از آن ماجرا وقتی هنوز یکسال نشده بود عده‌ای از نمایندگان به من پیامک زدند و عذرخواهی یا طلب حلالیت کردند.

واکنش صریح تاجگردون در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق
14 فروردین 1403

غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس دوازدهم به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه واکنش نشان داد.

افزایش آسیب‌های اجتماعی با تشدید فقر در ایران
03 فروردین 1403

بررسی داده‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که در یک دهه اخیر، آمار آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته است. شرایط نابسامان اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟