×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
ماجرای عدم پرداخت تسهیلات بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد به مشتریان با سپرده چیست؟

به گزارش الیمانیوز یکی از روش های تسهیلات بانکی به مشتریان، ایجاد سپرده در بانک و دریافت وام با سود بالای ۲۰ درصد بعد از چند ماه می باشد. 

استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از محروم‌ترین استان کشور در زمینه دریافت تسهیلات بانکی علاوه بر  شکاف دسترسی به تسهیلات، نارضایتی مردم از سیستم بانکداری استان نیز زبانزده خاص و عام می باشد.

یکی از بانک هایی که در چند وقت اخیر باعث نارضایتی بخشی از مردم شده، بانک صادرات استان و شعبه های آن در شهرستان ها و شهرها می باشد. 

بانک صادرات با شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» بیش از ۷۱ سال قدمت دارد ولی به نظر می رسد این بانک بیشتر به بنگاه داری و سرمایه گذاری پول شهروندان برای سود خود می پردازد و خدمتی برای مردم ندارد.

طبق گزارشات واصله در چند ماه اخیر این بانک پول شهروندان را برای دریافت تسهیلات خرد دریافت کرده و طبق قوانین بانکی بعد از چند ماه گردش حساب مشتری، بانک موظف به پرداخت تسهیلات بر طبق معدل حساب می باشد ولی بسیاری از مردم بعد از چند ماه با مراجعه به بانک پاسخی دریافت نمی کنند و بانک مدعی است آخر سال پرداخت وامی صورت نمی گیرد.

یکی از مشتریان این بانک به پایگاه خبری الیمانیوز گفت: چند ماهی است که با حساب بانک صادراتم برای دریافت تسهیلات بانکی کار می کنم و معدل حسابم به نسبت خوب می باشد ولی چند وقتی است با مراجعه به بانک هیچ گونه پاسخ منطقی دریافت نمی کنم، چرا سیستم بانکی چنین بی عدالتی را به مردم روا می دارد، ما که وام بدون سپرده نخواستیم پس چرا بعد از چند ماه از معدل حسابم نمی توانم وامی دریافت کنم!

به نظر می رسد سازمان بازرسی و مسئولین باید این بانک را بخاطر بی عدالتی در پرداخت تسهیلات پاسخگو کنند.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.