×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویش خلاق تاجگردون برای کمک به رفع مشکلات مردم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش الیمانیوز غلام رضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت  در عملی خلاقانه برای کمک به رفع مشکلات مردم، پویش سراسری خدمت را ایجاد کرده که در نوع خود جالب توجه می باشد.

تاجگردون در صفحه مجازی خود نوشت:

هم‌ تباران ‌و هم استانی های عزیز؛

می دانید که بسیاری از هم‌ استانیها و‌هم‌ تباران شما بعضا برای رفع مشکلات کاری خودشان با مشقت به تهران و دفاتر نمایندگان و مسولین مراجعه کرده که گاهی رفع مشکل، با یک توجه کوچک رفع می شود ولی به دلیل عدم اطلاع نماینده یا آن‌ عزیز از وجود ارزشمند هم ولایتی در سازمان و اداره مربوطه کار انجام نشده یا با تاخیر و یا هزینه زیاد به نتیجه می رسد.

از طرف دیگر عدم شناخت نماینده از توان و رزومه هم تباران در نهادها این ارتباطات دو‌طرفه برقرار نمی شود و ظرفیت ها شکوفا نمی گردد. شما که در هر گوشه از سازمان یا نهادی در تهران ‌و سایر استان های دیگر خدمت می کنید و‌تمایل به همکاری و این رابطه دو‌طرفه دارید مشخصات و راه های تماس خود را از طریق لینک زیر در اختیار گذاشته تا بتوانیم با این پویش بزرگ گره های بسیاری از هم تباران خود را باز کنیم.    

برای عضویت در پویش خدمت لینک زیر را کلیک کنید

https://tajgardoon.ir/khedmat/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMQABptNPAadV3_6xZQqJdnsYhuZu7XbGsjYIuWXKairE8bR7aTiiu2DW9bXHsA_aem_AWUBpe8X4pSdiZ4q8M0LLgW_xt5X5mGKmVNcnnlGNytVfyZzBV9ZO7jGaMbH_uJe-FY

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.