×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۳ واحد تولیدی جلوگیری کرد

به گزاش الیمانیوز محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه با حمایت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۳ واحد تولیدی جلوگیری شد،گفت:کارخانه‌ی تولید آجر دهدشت در سال جاری با مشکلات مالی مواجه شد. این واحد تولیدی در شهرستان کهکیلویه فعالیت دارد و به علت سر رسید وام‌های آن و عدم توانایی مالی در پرداخت وامها، باعث شد که شرکت نتواند به موقع به تعهدات خود در پرداخت اقساط بانکی موفق شود.

افراسیاب ادامه داد: با مراجعه مدیرعامل کارخانه به دادگستری استان در ستاد قضایی ستاد قضایی و امنیت اقتصادی و رفع موانع تولید، با استمهال بدهی‌های بانکی آن موافقت شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: بدهی بابت هزینه گاز مصرفی کارخانه آجر دهدشت یکی از دیگر مشکلات کارخانه بود که در ستاد اقتصاد مقاومتی نیز با تقسیط بدهی و مکاتبه با شرکت گاز استان موافقت شد.

وی در ادامه به حمایت دادگستری استان از کارخانه سیمان یاسوج نیز اشاره کرد و گفت:این کارخانه سیمان یکی از مهمترین واحد‌های تولیدی استان است و به علت عدم توانایی در تعمیر و تجهیز خط تولید، با رکود مواجه شده بود.

افراسیاب افزود: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد قضایی و امنیت اقتصادی و رفع موانع تولید دادگستری استان، با پرداخت وام به این کارخانه موافقت شد.

وی گفت: در این ستاد مقرر شد مبلغ ۱۵ میلیاردتومان توسط بانک صنعت و معدن به کارخانه‌ی سیمان یاسوج پرداخت شود تا این کارخانه بتواند خط تولید خود را نوسازی و خود را افزایش دهد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در مورد کارخانه سپیدار دنا گفت: این واحد تولیدی نیز به خاطر معارضان محلی رو به تعطیلی بود که با دعوت از معارضین و ورود پلیس پیشگیری از تعطیلی آن جلوگیری به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.