×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاجگردون: عاملین رد اعتبارنامه‌ام بعد از دوسه ماه طلب حلالیت کردند/ بهترین مرجع رای مردم است

به گزارش الیمانیوز غلامرضا تاجگردون، فعل سیاسی اصلاح‌طلب در قسمتی از گفتگوی خود به فضای بعد از رد اعتبارنامه خود در مجلس یازدهم اشاره کرد.

به گزارش خبرانلاین بخش‌هایی از گفت و گوی تاجگردون را در ادامه میخوانید:

فکر می‌کنم بهترین مرجع رای مردم است. در این میدان ظاهراً عده‌ای هستند که یا رسالت‌شان این است یا کار دیگری به جز پرداختن به من ندارند یا می‌خواهند در این زمینه خودشان را نشان دهند.

یکی دوتا از این عزیزان تنها نطق و عملکردی که از آن‌ها در کل دوره یازدهم مجلس از آن‌ها دیدم فقط اظهار نظر در مورد من بود.
من بعید می‌دانم این بار موفق بشوند کارشکنی در این زمینه داشته باشند. یادم است دور قبل یک روزی، وقتی روی اعتبار من اعتراض گذاشته بودند، داشتم با خانواده صبحانه می‌خوردم پسرم گفت بابا حواست باشد این‌ها خیلی دارند جدی می‌گویند، خیلی دارند فضا را متشنج می‌کنند.

گفتم نه بابا، این‌جوری نیست. آدم‌ها لحظه آخر موقع تصمیم‌گیری بالاخره خدا را مد نظر قرار می‌دهند. این آدم‌ها هم بالاخره انسان‌هایی هستند که خداترس هستند یا حداقلی از خداترسی را دارند؛ پسرم گفت حالا تو حواست باشد و زیاد هم امید نداشته باش که این‌ها از خدا بترسند.

بعد از رأی‌گیری پسرم گفت دیدی گفتم این‌ها آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنی خداترس نیستند؛ با این وجود بعید می‌دانم اتفاقی مشابه سال ۹۸ رخ بدهد یعنی ترکیب مجلس هم این اجازه را نمی‌دهد. ضمن اینکه غالب کسانی که به من رأی منفی داده بودند مطمئن هستم امروز پشیمان هستند، چون به فاصله دو ماه و یا سه ماه بعد از آن ماجرا وقتی هنوز یکسال نشده بود عده‌ای از نمایندگان به من پیامک زدند و عذرخواهی یا طلب حلالیت کردند. یک عده‌ای هم سکوت کردند و با سکوت‌شان به نوعی آن ابراز پشیمانی را تائید کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.