×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
من آمده ام با نماینده فعلی رقابت کنم

به گزارش الیمانیوز حجت السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری، کاندیدای انتخابات مجلس در نشست با حامیان خود در ایل نویی اظهار داشت؛ افرادی که بعنوان کاندید در صحنه هستند، چه آنهایی که تایید صلاحیت شدند و چه افرادی که متاسفانه از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند همه قابل احترام اند.

وی در ادامه گفت: شاید شورای نگهبان تشخیص داد، فردی وارد مجلس نشود ولی این فرد در جایگاه ها و بخش های مهم دیگر دارای خدمات هستند و فعل و عمل شان ارزشمند بوده و همچنان هست.

این کاندیدای مجلس در ادامه گریزی به رد صلاحیت عدل هاشمی پور زد و گفت: امروز یکی از لیدر ها و نزدیکان  حاج عدل هاشمی با بنده تماس گرفت و گفت ایشان هیچ گونه سوظن و گمان بدی در مورد بنده ندارد ولی برخی افراد با هدف خاصی به شایعات دامن می‌زنند، سردار امروز به این واقعیت رسید ولی برخی افراد در گذشته و بعد از سال به واقعیت ماجرا پی بردند.

بزرگواری در ادامه تاکید کرد:  من آمده ام با نماینده فعلی رقابت کنم، سردار هاشمی رفیق ما بود و هست و برنامه داشتیم تا انتهای انتخابات حرکت کنیم، ببینیم مردم از چه کسی استقبال می کند.

او تصریح کرد، به فرض اگر امروز بنده در صحنه حضور نداشتم، آقای هاشمی هم در صحنه نیستند، چه کسی باید شرایط را تغییر میداد؟

وی در پایان گفت، شورای نگهبان از یک کاندید برای رد یا تایید یک کاندید دیگر مشورت نمی پذیرد، من بسیجی هستم و امثال حاج عدل و سایر سبز پوشان از فرماندهان ما بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.