×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وضعیت مژدهی پور در انتخابات کهگیلویه بزرگ/ سبد رای مژدهی پور چه طیفی است؟

به گزارش الیمانیوز انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد فاز جدی تری شده است به صورتی که فعالیت های انتخاباتی و نشست های سیاسی به شدت افزایش یافته است.

حضور همزمان نیروهای سیاسی شاخص باعث پیچیده تر شدن نتایج انتخابات شده است.

در طیف اصول گرایان و محافظه کاران، سید محمد موحد، علی محمد بزرگواری، علی مژدهی پور چهره های شاخصی هستند که در حال فعالیت می باشند و به نظر می رسد بعد از تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان هیچ کدام قصد انصراف ندارد.

از طرف دیگر عدل هاشمی پور نیز همچنان در بیانه هایی بر تایید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان تاکید می کند و در حال رایزنی  می باشد ولی فرآیند تایید وی کمی پیچیده شده و برخی از نیروهای وی نیز در حال اردوکشی به سمت سایر کاندیدا هستند، حضور عدل نیز می تواند شرایط را در بین اصول گرایان و محافظه کاران پیچیده تر کند.

یکی از نیروهای شاخص این جریان علی مژدهی پور می باشد که به صورت آرام و تدریجی در حال فعالیت و نفوذ در بین نیروهای اصول گرا می باشد.

علی مژدهی پور فارغ اتحصیل حقوق جزا و جرم‌شناسی، دستیار وزیر، معاون سابق وزیر دادگستری و رئیس اسبق دادسرای کارکنان دولت و رسانه بوده که نسبت به مسائل سیاسی و انتخاباتی استان شناخت جامعی دارد.

علی مژدهی پور با شعار وحدت و همدلی در کنار آن تلاش و مشورت جهت بهبودی وضعیت و ایجاد برای مجلس ثبت و تایید صلاحیت شده است.

وی در سال ۸۶ در انتخابات مجلس ثبت نام کرد و توانست ۲۸ هزار رای کسب کند که رای قابل قبولی برای وی بود.

مژدهی از فرزندان ایل طیبی می باشد و پایگاه رای وی بیشتر در این حوزه می باشد، حضور وی در انتخابات باعث شده که بخشی بزرگی از  سبد رای سید محمد موحد در ایل طیبی به سمت مژدهی پور هدایت شوند.

هر چند برخی گمانه زنی ها نشان می دهد که وی خود را برای دوره پساموحد در انتخابات آینده کهگیلویه بزرگ آماده می کند ولی نکته ای که مورد تاکید می باشد این است که وی نیز قصد انصراف از انتخابات را ندارد و سعی می کند در نبود عدل هاشمی پور و عدم حضور احتمالی وی، سبد رای عدل را نیز تصاحب کند.

به طور کلی می توان گفت که نتایج انتخابات در کهگیلویه بزرگ همچنان پیچیده می باشد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.