×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آخرین خبرهای معاون استاندار از پروژه آبرسانی به شهر لیکک

به گزارش الیمانیوز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نیازمندی آب شرب و از طرفی افزایش جمعیت و کمبود آب مورد نیاز شهر لیکک، پروژه ای جهت تامین آب جمعیتی افزون بر ۸۵۰۰۰ نفر از سد مخزنی کوثر با ظرفیت ۸.۵ میلیون مترمکعبی با مصارف صنعتی و شرب ( ۳ میلیون مترمکعب جهت مصارف صنعتی و مابقی برای استفاده شرب ) در دولت سیزدهم شتاب روزافزونی گرفت.

وی گفت: به طوریکه در دو سال اخیر نسبت به سالهای گذشته بیش از ۲ برابر پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

علی‌محمد روستا بیان کرد: طول خط انتقال لوله فولادی پروژه بیش از ۵۱ کیلومتر و در۵ محور بوده که در حال حاضر با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که پروژه مذکور در حال حاضر در پنج جبهه فعال و تلاشها و پیگیری ها در جهت اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این پروژه و درخواست های مردمی در خصوص تامین آب شرب شهر تا افق مورد نظر طرح از تمام قطعات انجام پروژه بازدید به عمل آمد و بر اجرای کامل پروژه در سریعترین زمان تاکید شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مطالبه گری امام جمعه بهمئی و با بیان اینکه مشکلات این پروژه به گوش استاندار و مسئولان کشوری رسانده می‌شود گفت: اهمیت تسریع و اتمام این پروژه باعث شد که بازدید کاملی از مراحل انجام پروژه انجام و شبانه‌ از ایستگاه پمپاژ شماره دو بازدید به عمل آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.