×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان بهمئی اختصاص یافت

به گزارش الیمانیوز ابوالفضل دهبانی زاده در نشست شورای مدیران معاونت توسعه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که در شهرستان بهمئی برگزار شد افزود: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و وجود کسری های مالی ناشی از زیان های انباشته سال های گذشته در حوزه های مختلف بهداشت و درمان این اعتبار تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار به بخش درمان و ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای بخش بهداشت شهرستان بهمئی پیش بینی شده است.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: بازدیدهای شهرستانی نیز به منظور ارزیابی شبکه های بهداشت و درمان و شناسایی چالش های پیش رو صورت می گیرد تا به افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد در حوزه تجهیزات تخصصی، پشتیبانی و رفاهی، نیروی انسانی و فضای فیزیکی اشکالات در شهرستان بهمئی وجود دارد..

سرپرست معاونت توسعه علوم پزشکی یاسوج در ادامه گفت : برگزاری نشست شورای مدیران در شهرستان های استان نیز در راستای ایجاد تعامل ، هماهنگی و برنامه ریزی است لذا انتظار می‌رود دستور العمل ها و مصوبات با اولویت بندی اجرا و چالش ها بررسی و گزارش دهی شوند.

دهبانی زاده خاطر نشان کرد : امید است بتوان با هدفمند کردن اقدامات و برنامه ها گامی برای بهبود زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان به ویژه در شهرستان های کوچک برداشته شود.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه یاسوج همچنین از افتتاح و بهره برداری از مرکز بهداشتی و درمانی کت شهرستان بهمئی در دی ماه امسال خبر داد.

دهبانی زاده تاکید کرد: این مرکز با زیر بنای ۴۴۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در مراحل پایانی احداث است.

سرپرست معاونت توسعه علوم پزشکی یاسوج عصر امروز سه شنبه پنجم دی ماه همچنین از همه بخش های بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهید حاج قاسم سلیمانی بهمئی و چند طرح عمرانی بازدید کرد.

وی همچنین از مرکز بهداشتی درمانی سرآسیاب، مرکز خدمات جامع سلامت ممبی و پایگاه اورژانس ممبی بازدید و از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند./ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.