×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
زمان اتمام حسابرسی از صندوق مالی و خاص بهمئی مشخص شد

به گزارش الیمانیوز، دادستان مرکز استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما افزود: تعداد زیادی از مردم بهمئی و شهر‌های دیگر در این صندوق عضو هستند و خواهان تسریع در رسیدگی به این پرونده شدند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه این پرونده از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: از ابتدای تشکیل این پرونده تاکنون تیم خبره کارشناسی کار‌های تحقیقاتی خود را انجام دادند و همچنان پرونده در حال بررسی است.

وی ادامه داد: این صندوق دارای حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ عضو است و با توجه به تعداد زیاد اعضا باید در این زمینه بررسی های دقیق و گسترده انجام شود.

ملک حسینی یادآور شد: بررسی این تعداد پرونده توسط کارشناسان خبره بانکی در حال انجام است و بررسی‌های اولیه تا پایان سال به اتمام می‌رسد./صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. امیر فردوسی

    آقای ملک حسینی تو داری با پول یتیم و عرق کارگری بازی میکنی مگه قیامتی نیست

  2. رسوا ساز

    ملک حسینی و تیم اختلاس گرش به زودی رسوا خواهند شد
    قسم میخوریم این به قیمت تباهیشون تموم میشه اون گمان میکنه که ما نمیدونیم پشت پرده چه غلط ها و چه خیانت هایی داره صورت میگیره بهشون برسونید که به زودی افشاگری خواهیم کرد در ضمن خود ملک حسینی پول عظیمی پیش مرتضوی سرمایه گذاری کرده پول خودشو با مبلغی ده ها برابر بیشتر برداشته و حالا داره با استفاده از الفاظ زر مفت میزنه مرتیکه دزد باید تاوان بده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.