×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهمئی در طرح توسعه شبکه زیرساخت ارتباطات و فیبر نوری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت

به گزارش الیمانیوز، سید محمود رادمنش گفت: این اعتبار برای اجرای ۳۷۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح استان جذب شده است.

رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های ارتباطی استان افزود: برای تکمیل شبکه انتقال بین شهرهای استان و مناطق روستایی نیاز به ۴۰۰ کیلومتر دیگر فیبر داریم.

رادمنش از پیش بینی و طراحی مسیرهای مورد نیاز استان خبر داد و اظهار کرد: تقویت زیرساخت های ارتباطی مناطق ومختلف استان موجب کاهش ناپایداری های ارتباطی در سطح روستاها و شهرها به ویژه در مواقع بحران خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: ما در دو بخش توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر( FTTH) و توسعه ارتباطات سیار چه در شهرها و روستاها تلاش می کنیم.

این مقام مسئول، اجرای پروژه بزرگ زیرساختی ۳۷۰ کیلومتر فیبر در استان را از افتخارات بزرگ وزارت ارتباطات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه قریب هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.

رادمنش تقویت زیرساخت شبکه ارتباطی مارگون تا آجم ، پوله زیلایی تا بردپهن، لیکک بهمئی تا لنده، و لنده تا دهدشت را از اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت: شرکت مخابرات استان اقدامات اولیه برای اجرای پروژه را آغاز کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: تلاش می کنیم ظرف چند ماه آینده و با اجرای این پروژه زیرساختی و بزرگ، مردم این مناطق از ارتباط پایدار و باکیفیت تری برخوردار شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.