×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عامل اصلی ضعف آنتن دهی تلفن همراه در بهمئی مشخص شد

به گزارش الیمانیوز در پی گلایه شدید مردم شهرستان بهمئی در خصوص آنتن دهی نقطه ای در این شهرستان ، خداخواست بهرامی خشاب مدیرمخابرات این شهرستان گفت :خرابی و عدم تامین تجهیزات عامل اصلی ضعف در آنتن دهی همراه اول در شهرستان بهمئی است.

وی ادامه داد : قطعات و تجهیزات مخابراتی در شهر لیکک از برند نوکیا است و به دلیل تحریم ها در کشور موجود نیست و مشکل اصلی کنونی به شمار می رود که امیدوار هستیم با انتصاب مدیر جدید نتیجه مورد نظر حاصل شود.

بهرامی خشاب اظهار داشت: باتوجه به تغییر مدیریتی در ارتباطات سیار استان، امیدوار هستیم مدیریت جدید با تلاشی مضاعف در جهت حل مشکلات حوزه ارتباط سیار به وضع موجود سامان دهد.

وی ادامه داد : پروژه های در دست اقدام همچون سایت جدید موبایل شهر لیکک و پروژه های پیشنهادی دیگر در شهر لیکک را در دستور کار خود داریم و امیدوار هستیم با نگاه ویژه مدیر جدید با سرعت عمل مناسب هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

مدیر مخابرات لیکک اظهار داشت: رایزنی ها و پیگیری های متعددی با مدیرعامل‌مخابرلت استان ، معاونت بازرسی، کارشناسان و …صورت پذیرفت اما تاکنون نتیجه مورد نظر حاصل نشد و تمام تلاش خود را برای رفع این موانع برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان انجام خواهیم داد./صبح زاگرس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.