×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
نان‌ بی کیفیت صدای شهروندان لیککی را درآورد

به گزارش الیمانیوز در سالهای اخیر هرچقدر قیمت نان بالاتر رفته، کیفیت و حجم آن نیز به همان نسبت در لیکک کاهش یافته و صدای شهروندان را دراورده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص کیفیت پایین نان در این شهرستان گفت : از دلایل مهم کیفیت پایین نان در شهر لیکک، عدم توجه به اصول پخت نان و دلیل مهم تر عدم رعایت وزن چانه نان می توان اشاره کرد که نقش مهمی در این بی کیفیتی ایفا می کند.

وی در ادامه اظهار داشت : خبازی ها از کیفیت آرد در شهرستان بهمئی گله مند هستند و البته تاحدودی این گله‌مندی مورد تایید است اما می توان با رعایت اصول صحیح پخت نان همین آرد را با کیفیت مطلوب پخت کرد.

اکبر زکی نژاد افزود : با برگزاری کلاس های آموزشی برای خبازان سعی در ارتقا دانش پخت و‌ در نهایت کیفیت نان را‌ در شهرستان بهمئی داریم که امیدوراهستیم این کلاس ها نتیجه بخش باشند.

در ادامه یکی از نانوایان در خصوص کیفیت پایین نان در لیکک اظهار داشت : از عوامل کیفیت پائین نان ، عدم رقابت در بین خبازی ها است .

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه هر نانوایی سهمیه ۲۰۰ آرد به صورت میانگین در طول ماه را دارد ، لذا رقابت برای کیفیت نان معنایی ندارد و‌اگر مشتری برای پخت نان نداشته باشد آرد را به صورت آزاد به فروش می رساند.

این نانوا اذعان داشت: سهمیه آرد باید به شیوه ای باشد که هر نانوایی پخت بیشتری دارد سهمیه آرد بیشتری و بلعکس آن باشد که با این روش هم آرد به صورت آزاد به فروش نمی رسد و هم حس رقابت در بین نانوایی داران افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد./ صبح زاگرس

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.