×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶۰ کیسه آرد قاچاق در شهرستان بهمئی کشف شد

به گزارش الیمانیوز ارسلان عباسی از کشف ۶۰کیسه آرد قاچاق از خودروی سایپا در شهرستان بهمئی خبر داد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: خودروی سایپا حامل ۶۰ کیسه آرد قاچاق در محور خروجی شهرستان بهمئی به سمت بهبهان بود که با هوشیاری بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی، پلیس آگاهی کشف و بلافاصله متهم و خودروی حمل کالاهای مکشوفه به پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق هدایت و توقیف شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان عنوان کرد: براساس تحقیقات بعمل آمده متهم قصد خروج محموله از بهمئی به شهرستان رامهرمز جهت فروش خارج از شبکه این محموله به رستوران‌های بین راهی که مجهز به دستگاه پخت و نانوایی های مربوطه و غیرمجاز را داشت به دام قانون افتاد.

وی اظهار داشت: کالا های سهمیه بندی شده همچون آرد که جهت رفاه مردم با یارانه دولت و به نرخ دولتی در اختیار شبکه‌ها و مناطق مختلف قرار می‌گیرد چنانکه به هر شکلی از شبکه عرضه یا قاچاق شود بر اساس ماده ۵ قانون تعزیرات حکومتی به مجازات نقدی سنگین و چند برابری محکوم خواهند شد.

عباسی خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداری و اعضای ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی و بازرسی فرمانداری جلسات لازم پیرامون ساماندهی توزیع آرد و جلوگیری از عرضه غیر مجاز و قاچاق اخیرا برگزار شد و بی شک کشف این محموله از نتایج مستقیم و همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و مدیریت جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، صمت، اتاق اصناف با تعزیرات حکومتی است.

وی با اشاره به برخورد سریع تعزیرات حکومتی با متخلفان گفت: دو متهم در این راستا شناسایی و خودروی مربوطه توقیف و آردهای مکشوفه تحویل مدیریت جهاد شهرستان بهمئی شد تا در شبکه‌های مناسب و قانونی این شهرستان در اختیار مردم قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.