×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ هزار میلیارد تومان نقدی در اختیار استان قرار می گیرد

به گزارش الیمانیوز” سیدعلی احمدزاده” در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به جذب اعتبار اسناد خزانه استان به دستگاه های اجرایی تاکید و خاطرنشان کرد: از ۶۲۹ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان ۲۸۰ میلیارد تومان آن جذب شده و دستگاه های اجرایی تا قبل از ۳۱ تیرماه پایان سال مالی بقیه را جذب تا بخشی از بدهی های خود به پیمانکاران را بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ هم اشاره و یادآورشد: منابع خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار به خصوص برای نهادهای حمایتی استان است که از آن بهره لازم را ببرند.

احمدزاده گفت: به پروژه هایی که هنوز به مناقصه نرفته اند سرعت عمل داده گردد و برای اجرا، پیمانکاران مشخص شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت بالای گردشگری سد تنگ سرخ هم اشاره و ادامه داد: طرح های گردشگری پراکنده با این منطقه سازگاری ندارد و از آنها جلوگیری شود.

احمدزاده گفت: گردشگری و میراث فرهنگی استان طرحی جامع و متمرکز برای این سد تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ تدوین و ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه قرار است ۲ هزار میلیارد تومان به صورت نقدی در اختیار استان قرار بگیرد، تصریح کرد: این میزان اعتبار فوق العاده تحول زا خواهد بود.

وی با تاکید برای اینکه همه دستگاه های اجرایی با داشتن برنامه با تمام توان آماده برای کار باشند، اظهارداشت: دستگاه های اجرایی استان طرح های تحولی مربوط به حوزه خود را سریع تر به معاونت امور عمرانی استانداری تحویل دهند.

احمدزاده گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی براساس سند تحولی و آمایش سرزمینی توسعه استان باشد و طرح جامع گردشگری استان که براساس آمایش سرزمینی تدوین شده هر چه سریعتر مرحله نهایی خود را طی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: از تمامی سرمایه گذاران واقعی در سطوح مختلف خارجی، ملی و استانی که قصد سرمایه گذاری در هر بخشی از استان را دارند به خوبی استقبال می کنیم و قاطعانه مورد حمایت قرار می گیرند.

در این جلسه، سه طرح اقتصادی مطرح شد که پس از بحث و بررسی با رای گیری الکترونیکی با ۲ مورد آن موافقت شد و یک مورد برای بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه برگشت داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.