×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چهارمین تجمع سراسری معلمان ایران/ فرهنگیان معترض بهمئی به خانه هایشان بازگشتند

به گزارش الیمانیوز امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه با چهارمین فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران در بیش از ۸۰ شهر کشور این تجمعات برپا شد.

معلمان شهرهای یاسوج و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دست به تجمع زدند.

نکته قابل توجه اعتراضات معیشتی امروز معلمان یاسوج حضور رسول بداقی از اعضای برجسته شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران و از معلمان شهر تهران بود که در این تجمع به ایراد سخنرانی پرداخت.

معلمان شهرستان بهمئی که در سه فراخوان قبلی حضور فعالی داشتند در چهارمین فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران شرکت نکرده اند به نظر می رسد به اعتراضات معیشتی خود پایان دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. یوسف جوانمردی

    با درود
    مدیر محترم پایگاه خبری الیما نیوز
    از آنجایی که امروز خبری را در رابطه با کنش صنفی فرهنگیان بهمئی در پایگاه خبریتان منتشر کرده اید که سبب آزردگی خاطر این قشر وسیع شد، بر آن شدم تا پیرو خبر مورد نظر ،کوتاه مطلبی بنگارم.
    بنا به فعالیتی که انجام می دهید لازمست بدانید که در عصر کنونی که بیشتر به عصر ارتباطات نیز تعبیر میشود رسانه ای موفق است که سرعت و دقت همواره چاشنی کارش باشد و وقایع را به روشنی بازتاب دهد !
    و یاد آوری میشود خبر درست خبری است که گزارشی دقیق ،روشن و بی طرفانه از بک رویداد باشد.!

    اطمینان از درستی مطالب نگاشته شده برای حرفه ی شایسته ی خبرنگاری بسیار ضروری است و برشما فرض است که وقایع را آنگونه که هست روایت کنید نه آنگونه که دوست دارید!

    خبرنگار،نگارنده و یا راوی خبری میتواند خوب از پس این کار برآید که به درستی خبر و رویداد را درک کرده باشد ودر پایان هم قبل از انتشار خبر خود را جای مخاطب قرار دهد تا ببینید اگر ابهامی وجود داشت در همان خبر بدان پاسخ دهد و روشنگری کند.

    در “لید “خبریتان چنان وانمود کرده اید که فرهنگیان بهمیی از مطالبه گری خود دست کشیده و به خانه بازگشتند و به این مهم پایان دادند .!!
    پاسخ “خیر” پررنگی است
    فرهنگیان و فعالین صنفی این شهرستان بنا به بررسی و تحلیل و ملاحظه ی همه جوانب درون تشکیلاتی و واقع بینی در این سری از تجمعات کنش صنفی خودرا به گونه ای دیگر پیگیر بوده اند و نه تنها از مطالبه گری دست نکشیده و خسته نشده اند بلکه تا رسیدن به همه ی خواسته های قانونی وبحق جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی در کنار سایر انجمنها و تشکل های فعال کشوری در این زمینه پایدارند و پا پس نخواهند کشید .
    بنا براین چنین نتیجه گیری و بیان نظر اشتباه ازدو حالت خارج نیست یا سبب قصورتان ناآگاهی از موضوع هست و یا چنین نگارشی تعمدی است اگر حالت اول باشد یعنی خبط به دلیل عدم احاطه و اشراف شما بر موضوع هست که برادرانه پیشنهاد میشود در اصلاح آن کوشا باشید و اگر تعمدا چنین نگاشتید و در پس آن اندیشه ای دیگر نیک بدانید که فرهنگیان بیش از هر زمانی هوش ،گوش و چشمشان باز هست و همانا که از تاثیر گذارترین مخاطبان هر رسانه ای فرهنگیان اند و بی گمان مخاطب و خواننده آگاه سبب رشد شما و پایگاه خبریتان خواهد شد

    پاینده باشید

    یوسف جوانمردی به نمایندگی از فعالین صنفی و فرهنگیان شاغل و بازنشسته

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.