×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
واکنش استاندار به بیانه تاجگردون درباره بودجه استان: همه خواب نیستند

به گزارش الیمانیوز نامه تاجگردون به استاندار در چند روز اخیر باعث واکنش های رسمی و رسانه ای نسبت به محرومیت استان در توزیع بودجه شده است.

غلامرضا تاجگردون رئیس سابق برنامه و بودجه مجلس در نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار  ( https://elimanews.ir/?p=15556) از محرومیت و بی عدالتی در توزیع بودجه استان و حذف بخش مهمی از پروژها کلان در بودجه ۱۴۰۱ انتقاد کرد و خواستار پیگیری مسولین استانی برای توزیع مناسب بودجه در استان شد.

احمدزاده امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان در واکنش به نامه تاجگردون گفت: جایی که بنده قبلا کار می کردم، ۱۴۶۰ میلیارد تومان در اختیار بنده بود برای اینکه در مملکت خرج کنیم، ولی این استان با این همه محرومیت و مشکلات روستایی، مشکلات جاده ای روستاهای سیلاب و کلوار و مناطق محروم کهگیلویه، این میزان اعتبار پایین است و اینکه رتبه ما در میان استان های دیگر کشور هجدهم است شق القمر نکرده ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در خصوص نداشتن ماده ۲۳ برخی از طرح های ملی که به استانی تبدیل شدند، افرادی در استان اطلاعاتی دادند که ناقص بود و ذهن مردم مشوش شده است، معاون عمرانی استاندار و برخی از مدیران مربوطه این موضوع را پیگیری کنند و ابعاد آن را روشن کنند.

وی گفت: فضاسازی هایی ایجاد شده و اینطور تصور شده که استان ما کوتاهی کرده، ولی پروژه هایی که ماده ۲۳ نداشته اند، دولت تصمیم گرفته که پروژه هایی که ماده ۲۳ ندارند اعتبار ندارند، این موضوع برای کل کشور است.

احمدزاده گفت: فاضلاب شهر گچساران و فاضلاب شهر باشت وجود ندارد، چه رابطه ای بین فاضلاب لنده و دهدشت وجود دارد؟ چه رابطه ای بین نازمکان و دیل گچساران و دشت امامزاده جعفر گچساران در شبکه آب وجود دارد؟ چطور اینها در بودجه به هم پیوست شده بوده اند، و آیا اینها مطالعات شان انجام گرفته است؟ اینها دو پروژه هستند یا یک پروژه؟ از مدیران می خواهم که شفاف سازی کنند تا ذهن مردم مشوش نشود.

وی گفت: آقایان محترم مطالبی را در جراید مطرح کردند و نگرانی برای مردم ایجاد شده که لازم است مدیران شفاف سازی کنند.

احمدزاده اظهار کرد: همه خواب نیستند، بیدار هستند، با آسمان ریسمان بافتن نمی توان کار کرد، چرا آقایان اینطور قضاوت می کنند مشخص نیست. مدیران در جراید توضیح دهند که چه اتفاقی برای پروژه ها افتاده، کدام یک از پروژه ها قابل بازگشت هستند، تلاش شود برگردد، کدام ها قابل دفاع هستند، کدام ها هر چقدر هم دفاع کنیم فایده ای ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.