×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
زن و شوهر قاتل با ۲ فقره قتل در یاسوج به دار آویخته شدند

به گزارش الیمانیوز، سید علی ملک حسینی افزود: ۲۷ آذرماه سال ١٣٩٧، فرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح بود به مأمورین نیروی انتظامی مراجعه کرده و فرد جوانی را که حین فرار بود به عنوان ضارب معرفی کرد.

وی ابراز داشت: با راهنمایی فرد مجروح، مأموران به تعقیب فرد ضارب پرداخته و به فاصله کمی موفق به دستگیری آن فرد با هویت معلوم می‌شوند و متعاقب آن معلوم می‌شود همسرش هم‌دست وی بوده که این فرد نیز به همراه همسرش دستگیر شدند.

ملک حسینی گفت: در انجام تحقیقات اولیه توسط بازپرس و پلیس آگاهی این زوج جوان به ارتکاب ۲ فقره قتل اعتراف کردند و با توجه به شکایت اولیا دم ۲ مقتول، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی، قضات دادگاه حکم مبنی بر محکومیت هر ۲ متهم به اتهام شرکت در قتل عمدی را صادر کرده که متعاقباً با اعلام فرجام خواهی متهمین و تأیید این حکم در دیوان عالی کشور و در نهایت با تقاضای اولیا دم این زوج در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

دادستان مرکز استان افزود: قابل ذکر است که هر چند یکی از متهمین ادعاهایی را در خصوص ارتباط نامتعارف بین همسر خود با ۲ مقتول را در جریان رسیدگی مطرح کرد و حتی مدعی بود انگیزه وی از ارتکاب ۲ قتل و یک شروع به قتل صرفاً به‌دلیل احراز همین رابطه بوده، لیکن علی‌رغم رسیدگی به این ادعا، هیچ دلیلی مبنی بر صحت این ادعا در تحقیقات قضائی کشف تحصیل و این ادعا اثبات نشد.

ملک حسینی گفت: در این پرونده مشاهده شد این زن و شوهر به فاصله پنج روز ۲ فقره قتل انجام داده بودند و حین ارتکاب جرم سوم یا قتل سوم، مضروب از دست آنها فرار کرده که با تحقیقات قضائی مشخص شد این زوج با برنامه‌ریزی منظم، مقتولان خود را با ضربات چاقو و سنگ به قتل رسانده که در ادامه نیز با بازجویی فنی از آنان و با راهنمایی که در مسیر تحقیقات داشتند، اجساد ۲ مقتول کشف شد.

این مقام قضائی افزود: معضلاتی چون فقر مادی و فرهنگی و عدم تقید به امورات مذهبی و ایجاد برخی روندهای اشتباه در سوق دادن این زوج به این مسیر تباهی نقش داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.