×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کهگیلویه و بویراحمد باز هم رکورد زد/ ثبت بیش از ۸۹ هزار نامه در سفر رئیس جمهور به استان!

به گزارش الیمانیوز،محمود مومن نسب در خصوص ثبت و پردازش نامه های مردمی در سفر نهم مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان اظهار داشت: پردازش و ثبت نامه های مردمی پس از ۱۴ روز کار بی وقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط تیم حوزه بازرسی و کاربران به پایان رسید.

 ثبت ۸۹ هزار نامه و درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به استان 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری از ثبت ۸۹ هزار و ۸۱۴ نامه و درخواست مردمی در استان خبر داد و گفت: این آمار به اندازه جمعیت یکی از شهرهای بزرگ استان و نزدیک به جمعیت مرکز استان است.

رکورد بی سابقه استان در نامه به رییس جمهور!

وی این تعداد نامه را نسبت به تناسب جمعیت استان بی سابقه دانست و گفت: ثبت این مهم یک رکورد را نشان می دهد و حامل چند پیام است از جمله اینکه مردم از رئیس جمهور جدید انتظار جدید دارند و به دنبال به ثمر نشستن نیازها و خواسته های خود از طریق مقامات عالی کشور هستند.

از هر خانواده یک نفر به رئیس جمهور نامه نوشت!

وی با بیان اینکه تقریبا از هر خانواده استان یک نفر به رئیس جمهور نامه نوشته است، گفت: انتظار داریم مردم استان در پیگیری درخواست خود براساس ارسال پیامک پس از مهلت مقرر ۳۰ روزه با شماره گیری ۱۱۱ مرکز ارتباطات ریاست جمهوری از مسیر ارجاع نامه خود مطلع شوند.

۵۰۰ نفر نامه ها را در دو هفته ساماندهی کرد

وی، بیان کرد: در این ۱۴ روز بیش از ۵۰۰ نیرو اعم از کاربران، نیروهای پشتیبانی، راننده و ناظرین حوزه بازرسی برای ساماندهی خلق این رویداد مشارکت کردند.

مومن نسب به نسبت فراوانی بیشترین موضوعات مورد درخواست مردمی از ریاست جمهور درخواست کمک مالی، اشتغال و استخدام، ساخت مسکن، وام ضروری و قرض الحسنه، هزینه درمان، تامین جهیزیه، تامین اقلام ضروری … عنوان کرد./عصر زاگرس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.