×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تصمیمات جدید ستاد کرونا در بهمئی / از تعطیلی اماکن ورزشی و قبرستان گرفته تا مسدودی اماکن تفریحی در روز سیزده بدر

به گزارش الیمانیوز حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی در اولین نشست شورای سلامت بهمئی در سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر محمد مهدی بانشی  معاون علوم پزشکی استان اظهار داشت: آمار فوتی ها و نمونه های مثبت شهرستان رو به افزایش است و برخی از شهرستان های همجوار ما در وضعیت قرمز هستند که برای ما زنگ خطری جدی است.

حکمت اله سنایی تصریح کرد:همچنان تجمعات عزا و عروسی برای ما دو چالش اساسی است، مشکل در عروسی ها خواننده ها هستند و ساز و کار برخورد چالش اصلی ماست.

سنایی خاطرنشان کرد:بحث رنگ بندی مشکل دیگر ماست، اگر به شکل واقعی و با در نظر گرفتن آمار فوتی و بستری های ما در سایر استان ها اعلام شود،وضعیت ما بدتر از شرایط اعلامی است که بهتر است این دوگانگی چالش ساز  توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی چاره اندیشی شود.

سنایی ادامه داد: مناطق گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، ورود هر گونه گردشگر به بهمئی ممنوع بوده و متخلفین با جرائم سنگین رانندگی مواجه می شوند.

وی گفت: کلیه مصوبات نشست شورای سلامت متناسب با رنگ بندی نارنجی اعلام می شود و تصمیم گیری های ما تا اطلاع ثانوی متناسب با رنگ نارنجی است.

فرماندار بهمئی افزود: کلیه اماکن ورزشی شهرستان تعطیل است، مراسمات خاکسپاری (متوفیان کرونایی و غیر کرونایی) تنها در ساعت ۶ تا ۸ صبح با هماهنگی شهرداری و شبکه بهداشت و درمان و به صورت خانوادگی برگزار می شود.

سنایی ادامه داد: کلیه آرامستان ها تا اطلاع ثانوی تطعیل است، نصب بنر اطلاع رسانی مراسمات عزا در معابر عمومی ممنوع بوده و از مسئولان چاپخانه ها در شهرستان تعهد گرفته می شود که سفارش چاپ هیچ بنر مراسم ترحیمی را نپذیرند.

وی در رابطه با کنترل اوضاع شهرستان در روز سیزده به در گفت: امسال مانند سال گذشته مبادی ورودی مناطق گردشگری از صبح دوازدهم مسدود می شود.

فرماندار بهمئی گفت: مسئولان ادارات برای فرهنگ سازی در هیچ مراسم تشییعی شرکت نکنند و در فرصت مناسب چند روز بعد از خاکسپاری می توانند برای تسلیت با رعایت پروتکل های بهداشتی به خانواده متوفی مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.