×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ماجراهای دوربین مخفی هادی مویدی + جزئیات

مویدی فارغ التحصیل دانشگاه مهندسی مکانیک در شهر گچساران واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی از سن ۱۱ سالگی وارد رشته ورزشی کاراته شد و از ۱۲ سالگی شروع به کسب مقام های کشوری و استانی کرد. سه مدال طلا و یک مدال برنز کشوری دارد همچنین چندین مدال استانی نیز دارد.

هادی چون در منطقه ی محروم زندگی میکرد نتوانست در کاراته پیشرفت کند سرانجام او با داشتن کمربند مشکی کاراته مجبور شد این رشته را کنار بگذارد.

وی از همان کودکی رویای شاد کردن دل مردمه کشورش را در سر داشت و همیشه دنبال راهی برای خنداندن دیگران بود سرانجام یک روز که در حال خدمت سربازی بود، ایده اسنپ لری به ذهنش آمد و بعد ظهره همان روز اولین کلیپ خود را در شهر یاسوج پر کرد.

هادی در حین خدمت سربازی ایده دوربین مخفی به ذهنش آمد و در تاریخ ۹۸/۵/۱۶ وارد فضای مجازی شد و در جنوب کشور کاره ساخت دوربین مخفی رو ایجاد کرد.
تقریبا همه ی خانواده اش با او مخالفت کردن و از آومدن او به اینستاگرام ناراحت شدن ولی هادی با تمام سختی و مشکلات ایستادگی کرد و توانست خود را به خانواده اش اثبات کند.

تنها هدف هادی شاد کردن دل مردم است او معتقد است هرکسی غم یا ناراحتی ای دارد با دیدن کلیپهایش چند دقیقه ای میخند.
وقتی کارش را در دنیای مجازی شروع میکند در طی مدت سه ماه خیلی طرفدار پیدا میکند و محبوبیت زیادی کسب میکند. او اکنون طرفدار های زیادی دارد و خیلی ها منتظر کلیپهای او هستند به همین علت تصمیم میگیرد برای شادی دل مردم به کارش ادامه دهد پس با خانواده و دوستان خود ودا میکند و برای موفقیت راهی تهران میشود.وی در راه خوشحالی دل مردم و مجازی سختی های زیادی کشیده است و همچنان برای هدف خود میجنگد.

او اولین لری هست که توانست با تلاش و کوشش خود پست های اینستاگرامی اش را به بازدید میلیونی برساند. پیج اینستاگرام او بیش از سیصدهزار دنبال کننده دارد

او به شناگری و گیتار زدن خیلی علاقه دارد و اوقات فراغت خود را با شنا کردن و گیتار زدن میگذراند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.