×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحول در پتروشیمی مرجان ادامه دارد/ تولید ۱۰۰ درصدی ظرفیت اسمی این پتروشیمی در شرایط تحریم

به گزارش الیمانیوز به نقل از شرکت پتروشیمی مرجان، مهندس سپهدار انصاری‌نیک، از دستیابی به ظرفیت کامل اسمی و ثبت رکورد ۱۰۰ درصدی تولید محصول پس از انجام موفق پروژه تعمیرات اساسی در این مجتمع خبر داد.
وی گفت: پتروشیمی مرجان مهمترین رخداد فنی مهندسی خود را در ۶ دیماه امسال آغاز و پس از چهار هفته تلاش شبانه‌روزی با اتمام مراحل موفقیت‌آمیز تعمیرات واحدهای تولیدی و ارتقای خط PRG، روز سه شنبه (۲۱بهمن ماه) با ظرفیت کامل اسمی بر مدار تولید قرار گرفت.
انصاری‌نیک افزود: با انجام موفق عملیات  OVERHAUL و نیز بروزرسانی تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این هدف محقق شد و به رکورد ۱۰۰ درصدی تولید محصول رسیدیم.
وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همکاران در انجام موفق تعمیرات اساسی و دستیابی به ظرفیت حداکثری تولید اعلام کرد: تجربه و دانش مهندسی مدیران و کارکنان پتروشیمی مرجان زمینه‌ای فراهم کرد که با اتکا به توانمندی داخل، مجتمع را در شرایط ایمن تعمیر و راه‌اندازی شود.
مدیرعامل پتروشیمی مرجان با بیان تأثیرگذاری صنعت پتروشیمی در تحول اقتصادی کشور تصریح کرد: طرح متانول هفتم پتروشیمی مرجان با ظرفیت ۵ هزار تن در روز و یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال، در زمره یکی از صادرکنندگان بزرگ پتروشیمی کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.