×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توصیه فرماندار بهمئی به داوطلبان شوراهای اسلامی

به گزارش الیمانیوز حکمت‌اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی اظهار کرد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا از دریافت گواهی «عدم سوء پیشینه» عقب نمانند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 سنائی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ افزود: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر، از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت و ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری نیز از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

سنائی اظهار داشت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰  قانون انتخابات شورای اسلامی، شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به ارائه گواهی «عدم سوء پیشینه» است.

وی گفت: لذا همانطور که قبلا اعلام شد؛ داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر می‌توانند از تاریخ ۲۰ آذر امسال و متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز از ۱۶ دی ۹۹ با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس ۱۰+ و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در هنگام ثبت‌نام آن را ارایه کنند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.