×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص ۶۲ میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری بهمئی

به گزارش الیمانیوز صلاحی نژاد رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی افزود: زیر‌ساخت‌های ایجاد شده در حوزه گردشگری شهرستان بهمئی ایجاد سه اردوگاه تفریحی و رفاهی در سه منطقه گردشگری تنگ سولک، تنگ ماغر و برم الوان جهت رفاه حال گردشگران است.

این مسوول گفت: زیر ساخت‌های اولیه ایجاد شده همچنین اقداماتی از جمله نصب دکل برق و ایجاد دیوار حایل و کباب پز و… در جوار بنای امامزادگان سید اسدالله و سید ابراهیم ایجاد شده که طرح‌های گردشگری توسط بخش خصوصی و با همکاری این اداره در حال اجراست.

صلاحی نژاد افزود: برای اتمام این پروژه‌ها ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده است که با افتتاح این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در شهرستان بهمئی تکمیل می‌شود.

 رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی همچنین از واگذاری اردوگاه گردشگری تنگ ماغر خبر داد و گفت: این اردوگاه توسط اداره‌کل استان احداث شده که با هدف خدمات‌دهی بهتر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

صلاحی‌نژاد افزود : ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این اردوگاه در بودجه ۹۹ پیش‌بینی شده است.

این مسوول با بیان این که برای اولین بار ۶۲ میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری بهمئی اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی است و ۳۲ میلیارد ریال قرار است از طریق تسهیلات ارزان‌قیمت به سرمایه‌گذار پرداخت شود./فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.