×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موحد بلندگوی تندروهای مجلس شد / نماینده کهگیلویه به دنبال استیضاح روحانی و جهانگیری

به گزارش الیمانیوز ،وی در ادامه در خصوص  روند بحث استیضاح رئیس جمهور و جایگزینی اسحاق جهانگیری گفت: نباید این فرضیه را فعلا دنبال کرد، باید ببینیم که شرایط کشور چه وضعیتی است و تا کجا پیش خواهد رفت.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: ممکن است شرایطی پیش بیایید که مصالح کشور چیز دیگری را ایجاب کند که فعلا شرایط به زمان آینده بستگی خواهد داشت که فعلا نمی توان اظهار نظری کرد.

وی درباره عملکرد ضعیف دولت و راه برون رفت از آن گفت: مشکلات ابعاد مختلفی دارد که آنچه با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث مسائل اقتصادی است که همه مجموعه دولت و حاکمیت باید پای کار باشند و برای خروج از وضعیت موجود تلاش و تحرک ویژه ای را انجام دهند.

موحد افزود:بنابراین باید مردم را از این وضعیتی که غیر قابل تحمل است نجات دهنده چرا که شرایط بسیار شرایط حادی برای اقشار آسیب پذر است و بنده هم بر این باور هستیم که با این بسته های حمایتی مشکل حل نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: شما یک بسته ای هم کمک کنید چه گرهی از مشکل مردم باز می شود چه کاری از مصائب مردم باز می شود لذا متعقدیم باید چاره ای اساسی در این حوزه صورت گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در خصوص نوع کمک مجلس به دولت گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید تمام قدپای کار باشند تا گرهی از مشکلات باز شود و من احساس می کنم که این معضل متعلق به همه کشور است و باید دست به دست هم دهیم تا این مشکلات خروج کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.