×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
افتخارآفرینی مستند هنرمند بهمئی در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

به گزارش الیمانیوز جهانشاد طاعتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی هنر مقاومت را زبان گویایی فرهنگ مقاومت وایثار دانست وگفت :هنرمندان این قطعه از خاک میهن اسلامی با هنرنمایی خود صحنه اای از مقاومت ودفاع مقدس را به تصدیر کشاندند که این عمل که با هدف نشر فرهنگ مقاومت وشهادت صورت پذیرفت قابل تقدیر وتحسین است.

وی در ادامه سخنان خود برگزیده شدن فیلم ساز مطرح استان وکشور حسن کریم نژاد را مایه افتخار ومباهات دانست واز ایشان تمجید نمود.

حسن کریم نژاد گفت:فیلم اشکفت (غار) روایت زندگی زن ۶۰ ساله عشایری است که نیمی از سال را به تنهایی در کوهها و غارها می گذراند و به شغل دامداری مشغول است و توانسته از طریق این نوع زندگی فرزندانش را به سر و سامان برساند . و در همسایگی این زن ، زن و شوهر دیگری زندگی می کنند که زودتر از موعد مقرر کوچ می کنند و … .

وی گفت:عوامل ساخت این مستند عبارتند از : حسن کریم نژاد(کارگردان و تهیه کننده) – صفر کریم نژاد ( مدیرتولید ) – سید محمد سلیمی راد ( تصویربردار)امیدسبحانی(صدابردار)لوکیشن و محل تصویربرداری : حوالی روستای سیاه شیر در نزدیکی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که ساخت این مستند ۱۲ ماه طول کشیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.