×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرماندار بهمئی خبر داد: کتابخانه مرکزی بهمئی افتتاح می شود / استخدام ۱۰ نیروی دیگر در کتابخانه های بهمئی

به گزارش الیمانیوز فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد، گفت: در آن زمان این کتابخانه با یک نفر نیروی انسانی اداره می شود، اما در حال حاضر شهرستان بهمئی با داشتن شش باب کتابخانه و بیش از ۱۲ نیروی انسانی یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه کتاب و کتابداری است.

حکمت الله سنایی افزود: به منظور برخورداری مراکز بخش‌ها و روستائیان یک باب از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی در شهر لیکک و ۵ باب دیگر در روستا‌های ممبی، سرآسیاب، کت، گچ بلند و شهرک، ولی عصر قرار دارد، که در همه فصول سال برنامه‌های فرهنگی مختلفی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به مردم ارائه می‌دهند.

حکمت الله سنایی اضافه کرد: در صورت بهره برداری از ساختمان کتابخانه مرکزی شهرستان بهمئی و استفاده از ظرفیت فیزیکی این فضای فرهنگی در کنار توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بیش از ۱۰ نفر دیگر در این مجموعه مشغول به کار می‌شوند.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی گفت: در این شهرستان شش باب کتابخانه با ۳۵ هزار نسخه کتاب وجود دارد که حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر هم عضو دارد.

علیرضا جشنی مدیر کتابخانه های شهرستان بهمئی از تلاش برای تخصیص و جذب اعتبارات برای تکمیل ساختمان نیمه کاره کتابخانه عمومی این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح با هزار و ۲۹۱ متر مربع زیر بنا در دوطبقه در حال احداث است.
وی افزود: کلنگ زنی این ساختمان در سال ۸۹ و کار ساخت ساختمان مرکزی کتابخانه عمومی شهرستان بهمئی از سال ۹۲ آغاز شد.

جشنی با بیان اینکه این کتابخانه با ۵۰ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است اضافه کرد: اعتبار ساخت این کتابخانه ۱۱ میلیارد ریال بود که تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال آن تخصیص داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.