×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان اختلاف ۱۰ ساله میان ۲ طایفه در شهرستان بهبهان

به گزارش الیمانیوز حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی چهارشنبه در نشست صلح و سازش این ۲ طایفه بیان کرد: نقش عشایر در حوزه امنیت کشور بسیار موثر است، عشایر همواره در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها نقش اثرگذاری دارند و امروزه این قشر با اصالت دژ مستحکمی برای امنیت و آرامش کشور محسوب می‌شوند و باید از ظرفیت آن‌ها برای تحقق اهداف کشور استفاده کرد.

وی افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه منجر به ارتقای آرامش و امنیت پایدار می‌شود و همه باید در راستای تحقق این موضوع مهم گام برداریم.

قضایی دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضا گسترش و توسعه فرهنگی ارزشمند صلح و سازش، عفو و گذشت است که با ورود اعضای شورای حل اختلاف، خیران و صلح یاران تلاش‌های گسترده‌ای در این بخش انجام دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در این نشست از طرفین خواست که حقوق همدیگر را رعایت و همواره در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

اولیای دم در این نزاع از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و در این نشست بزرگان طرفین پس از ۱۰ سال اختلاف، کدورت و دشمنی با هم مصالحه و هم قسم شدند که در کنار همدیگر زندگی با محبت داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.