×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی آغاز خواهد شد

به گزارش الیمانیوز سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در لیکک گفت: ایل بهمئی همان افرادی هستند که مقابل رضاشاه قلدر ایستادند. قدرت‌مندان، نویسندگان و تحلیلگران در ابعاد مختلف بررسی کنند حتی یک نقطه تاریک در تاریخ ایل بهمئی، یوسفی، سادات و طیبی مشاهده نمی‌کنند. شهامت، یک‌رویی یک‌رنگی، شجاعت، شرافت، مردانگی، یک‌ رنگی و هرچه خوبی است در این مردم مشاهده خواهید کرد. این مردم همان مردمی بودند که در مقابل رضاشاه قلدر ایستادند.

نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ همچنین افزود: اعتبارات زیادی برای آب شهرستان بهمئی سرازیر شد و با رایزنی‌های که با دستگاه‌های مختلف استانداری خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و مدیران صورت گرفت اما میراث فرهنگی بهبهان جلوی پروژه را گرفت و گفت «اجازه نمی‌دهیم از این مسیر عبور کنید» گفتم مگر موحد زنده نباشد که شما اجازه ندهید! با دکتر «دارابی» معاون وزیر تماس گرفتم و گفتم شما وزیر باشید و وقفه در پروژه مردم بهمئی به وجود بیاید؟ با دوستی و رفاقتی که داشتیم گفت «موحد چی شده که دوباره عصبانی شدی» گفتم همین الان دستور دهید که در اسرع وقت گره از این کار باز شود گفت «خاطرتان جمع باشد همین الان ابلاغ می‌کنم» و این اقدام عملیاتی شد.

وی همچنین ادامه داد: نبود برق یکی از معضلات اساسی شهرستان بهمئی بود که با ۱۳۴ میلیارد تومان این معضل را به سرانجام رساندیم و مشکل برق برطرف شد.

موحد همچنین خبر داد: مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی آغاز خواهد شد که زمینه اشتغال صدها نفر در این شهرستان عملی می‌شود.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.