×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت تمام قد تاجگردون از کاندیدای ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری /

به گزارش الیمانیوز، در این همایش که جمعی از بزرگان، ریش سفیدان، نخبگان اجتماعی و دانشگاهی حضور داشتند، غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرد و اظهار داشت: از دیار ما و استان کهگیلویه و بویراحمد فرزند بزرگ استان، مرد رشید، باسواد، متدین، روحانی فهمیده، دانشمند از خانواده‌ای با اصالت، روحانی متواضع و بزرگ و لری نجیب یعنی حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی کاندیدای این دوره مجلس خبرگان رهبری است و من به عنوان برادر کوچک شما انتظار دارم قبل از اینکه بر برگه رأی خود نام حقیر یا نام دیگر کاندیدا‌های مطلوب را می‌نویسید برگه را مزین کنید به نام پرافتخار «حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» ان‌شاء‌الله عضو فرهیخته مجلس خبرگان رهبری برای دوره آینده از استان ما این مرد بزرگ باشد.

تاجگردون در ادامه اظهار داشت: با همه تلخی‌هایی که قریب ۴ سال گذشته برای مردم این خطه اتفاق افتاد، به آینده‌ امیدواریم و راه پاسخ دادن به بی‌مهری و عداوتی که ناخواسته با قلم برخی اتفاق افتاد تا با یک «حرکتی سیاه» رأی ملت را ضایع و تضیع کنند، جزء با مشارکت و رأی دادن حاصل نخواهد شد.

وی افزود: من از هیأت محترم نظارت شورای نگهبان و نهاد‌های امنیتی کشور که علی‌رغم بی‌مهری‌ها و شیطنت‌هایی که هنوز ادامه دارند، اما تصمیم گرفت، تشکر می‌کنم. حرف‌هایی که زدند، آنچه را که نوشتند، حرف‌های واهی بود. ما استقامت کردیم بر آنچه که خود انتخاب کرده بودیم، چون اعتقاد داشتیم، راهی را که می‌رفتیم و می‌رویم راه درستی است و با نظام و اصل ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آنچه که ثمره خون شهدا است، اختلاف و انحرافی نداریم.

این نامزد انتخابات مجلس ادامه داد: از ما که گذشت که بخواهیم در این دنیای مادی بارمان را بیشتر کنیم، آخرت مطلوب ما با دعای خیر مردم، زنان، خانواده‌های شهدا و آنانی که دل به ایران سپرده‌اند، آخرت خوبی خواهد بود. شما‌ها نقش خود را امروز خلق کردید یک گام خوب را برداشتید و کاندیدا‌های محترم دیگری که در صحنه حضور دارند‌، امیدواریم آنانی که هم راه صلاحیتشان سلب شده باز شود. ما باید حرف‌هایمان را بزنیم، خودمان را نشان دهیم و بعد مردم انتخاب کنند.

وی افزود: گچساران و باشت حقش خیلی بیشتر از اینهاست، استان کهگیلویه و بویراحمد حقش خیلی بیشتر از اینهاست آن حقی که خداوند و این انقلاب برای ما تبدیل کرده باید احیایش کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.