×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت ۴۷ درصدی طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی بعد از ۱۵سال!

به گزارش الیمانیوز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی ۴۷ درصد است.

عزیز فیلی در نشست رفع موانع طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمئی افزود: طرح ملی آبرسانی سد کوثر به بهمئی، مشکل کمبود آب شرب شهری و روستایی و بخشی از آب صنعتی این شهرستان را برطرف می کند.

وی اظهارکرد: به علت مشکلات اعتباری، این طرح در سال‌های گذشته پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته است، اما خوشبختانه امسال روند خوبی را از لحاظ عملیات اجرایی طی می‌ کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تاکنون ۲۰ کیلومتر از این طرح اجرا شده و ۳۲ کیلومتر دیگر از کل طرح باقی مانده است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکلات اجتماعی این طرح در حوزه خوزستان هستیم.

فیلی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار بخشی از هزینه‌ها توسط وزارت نفت تامین می شود که این اقدام به بهره برداری طرح در موعد مقرر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری این طرح آبرسانی برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و چهار مخزن است که سه مورد از مخزن‌ ها احداث شد و برای ساخت یک مخزن و۲ ایستگاه جدید با پیمانکار قرارداد منعقد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.