×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های عشایر بهمئی

به گزارش  الیمانیوز سید مهدی عباسیان افزود: این اعتبار از محل بودجه آلایندگی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند پل، آب نما، مخازن ذخیره آب پیش بینی شد.
وی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار به شهرستان بهمئی، ۱۱۰ میلیارد ریال به شهرستان گچساران و۲۰ میلیارد ریال نیز به مناطق عشایری شهرستان کهگیلویه اختصاص یافته است.
رییس اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:۷۰ میلیارد ریال از اعتبار اختصاص یافته به شهرستان گچساران مربوط به پارسال و ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات امسال پیش بینی شده بود که مجموع آن به تازگی اختصاص یافته است.
رییس اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت:امسال همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی به منظور بهبود زیرساخت‌های زندگی عشایر استان تصویب شد که تاکنون ۳۰ درصد آن تخصیص یافته است.
وی تاکید کرد:۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور تقویت زیرساخت‌های آب و مرمت راه‌های عشایری در سفر دوم رییس جمهور به استان تصویب شد.
عباسیان افزود:یکهزار میلیارد ریال از این اعتبار برای خرید تانکر‌های آبرسانی سیار پیش بینی شده که با توجه به فرسودگی و کمبود این تجهیزات امید می‌رود اعتبار مذکور بتواند یکی از مشکلات اساسی خدمات رسانی به عشایر را مرتفع کند.
رییس اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه آبرسانی سیار از نیاز‌های اساسی عشایر برای سکونت در مناطق قشلاقی و ییلاقی است که افزون بر سلامت اهالی، سالم بودن محصولات تولیدی آنان را تضمین می‌کند، تاکید کرد: از ۱۶ دستگاه تانکر آبرسانی سیار به مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد ۶ دستگاه آن به دلیل فرسودگی قابل استفاده نیست.
وی با اشاره به اینکه راه‌های عشایری کهگیلویه و بویراحمد به علت نداشتن زیرسازی همواره نیازمند مرمت است، تصریح کرد: همچنین هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور برای مرمت راه‌های عشایری استان پیش بینی شد.
عباسیان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد چهارهزار کیلومتر راه عشایری دارد، ابراز امیدواری کرد: با این اعتبار بتوان بخشی از راه‌های عشایری پرتردد استان را مرمت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.