×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب پایدار گچساران و باشت اختصاص یافت

به گزارش الیمانیوز امید صالحی  افزود: این میزان اعتبارات برای آبرسانی به روستاهای کم برخوردار از جمله خربل، باباکلان، گناوه لری و.. در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۵ طرح در زمینه اصلاح ترمیم، افزایش ذخیره آب و بهره مندی آب سالم و بهداشتی پایدار در گچساران با یکهزارو ۲۱۰ میلیاردریال اعتبار از محل محرومیت زدایی در دست اجراست.

صالحی ابراز کرد: در سالجاری آبرسانی به روستای چاه تلخ باشت با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و آبرسانی به روستای سراببیز با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین پنج هزارو ۳۰۰ متر لوله گذاری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در روستای خربل، ساخت مخزن ۵۰ مترمکعبی روستای هشت پیمان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و چهار هزار متر لوله گذاری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب روستای گناوه لری انجام شد.

صالحی اظهار کرد: برای رفع مشکل آبرسانی به روستای یکهزارو ۳۰۰ نفری باباکلان در ۲ سال اخیر پنج هزارو ۷۰۰ متر لوله گذاری با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال و ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح و توسعه شبکه در منطقه کارکنان و بازار روز شهرستان گچساران با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در حال است.

صالحی با بیان اینکه شبکه آب شهر بوستان بعد از سه دهه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال امسال اصلاح شد افزود: در این زمینه بیش از ۲هزارو ۴۰۰ متر از شبکه های شهر بوستان بعد از ۳۰ سال اصلاح شد.
وی اظهار کرد: اجرای بهسازی چشمه و لوله گذاری چهار اینچ روستای ۱۸۰ نفری تلچگاه باشت با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در یکسال اخیر انجام شد.

صالحی ادامه داد: آبرسانی به خان احمد با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال امسال انجام و در این زمینه ساخت مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و یکهزار ۱۰۰ متر لوله گذاری اجرا شد.

۷۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح خط انتقال آب شرب شهر دوگنبدان از امامزاده جعفر نیاز است

وی ابراز کرد: در دولت سیزدهم اقدامات مناسبی در راستای تامین آب آشامیدنی و بهداشتی پایدار در مناطق کم برخوردار گچساران و باشت انجام شده است.

صالحی عنوان کرد: آب آشامیدنی شهر گچساران از امامزاده جعفر به طول۱۹ کیلومتر تامین می شود که از این میزان شبکه ها حدود ۱۰ کیلومتر آن فرسوده است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای رفع این مشکل بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ابراز کرد: هشت و نیم کیلومتر شبکه فاضلاب امسال در این شهرستان انجام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.