×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومانی به اماکن ورزشی بهمئی

به گزارش الیمانیوز، مدیرکل ورزش و جوانان این استان در جلسه با هیات‌ها و مسئولان باشگاه‌های ورزشی بهمئی گفت: ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

دهقان افزود: تعویض کفپوش سالن هزار و ۲۰۰ نفره بهمئی، تعمیر و تجهیز چمن و روشنایی چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید رجایی و خرید تشک ورزشی برای برخی اماکن ورزشی شهرستان بهمئی در دستور کار قرار گرفته است.

وی توجه به زیرساخت‌های ورزش شهرستان بهمئی از اولویت‌های نخست اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و ادامه داد: کمبود تجهیزات ورزشی برای هیات‌های ورزشی یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است.

رئیس تربیت بدنی شهرستان بهمئی هم گفت: با توجه به بعد مسافت شهرستان با مرکز استان، برای اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی به یک دستگاه مینی بوس برای تردد ورزشکاران نیاز است.

وی همچنین احداث چمن مصنوعی بزرگ برای شهرستان را ضروری دانست و از مدیر کل و مجموعه تربیت بدنی استان خواست در این خصوص تدبیری بیندیشند.

معاون توسعه ورزش استان هم از کمک به هیات‌های ورزشی این شهرستان در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: روسای هیات‌های ورزشی شرایط برای حضور هیات‌های استانی در شهرستان را فراهم کنند.

بهمن خوبی افزود: هیات‌های ورزشی شهرستان باید با هیات‌های استانی تعامل بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشن

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.