×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وام روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود

به گزارش الیمانیوز، اسماعیل باقری در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت ۳۱ فرودین ماه سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اولین ابلاغیه در خصوص این تسهیلات روستایی مربوط به بانک سپه در استان بوده که همین هفته آمده و پرداخت آن آغاز شده است و به محض دریافت ابلاغ مابقی بانک ها، تسهیلات روستایی در دیگر بانک ها نیز به مردم پرداخت می شوند.

وی افزود: اولویت با کسانی است که قبلا ۱۰۰ میلیون دریافت کرده و با توجه به تورم موجود ۱۰۰ میلیون دیگر به آن ها پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چهار هزار واحد سهمیه تسهیلات روستایی در سال ۱۴۰۰ بوده که این ۲۰۰ میلیون در قالب تکمیلی همان چهار هزار واحد مسکونی است تا روستاییان بتوانند منازل خود را تکمیل کننند.

باقری تاکید کرد: حساب ۱۰۰ برای کمک به محرومان در همان اوایل انقلاب ایجاد شد.

وی افزود: فلسفه وجودی ایجاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرحله اول ساخت مسکن برای محرومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از زمان انقلاب اسلامی تاکنون خدمات جدیدی در حوزه منازل مسکونی شهری و روستایی به بنیاد مسکن محول شده که امید است در ادامه راه خدمت بیشتری به محرومان به ویژه در مناطق روستایی داشته باشیم.

باقری تاکید کرد: در مدت این سال ها تا پایان سال ۹۹ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بنیادیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است و عمده فعالیت ها در حوزه این اعتبارات که در بخش هایی روستایی انجام گرفته شامل خیابان سازی، زیرسازی، بیس، آسفالت، سنگ فرش، جدول کشی، دیوار حفاظتی، پل جداره سازی و غیره بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.