×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین آزمون فرماندار بهمئی/ مشکلات مخابراتی در شهرستان ادامه دارد

به گزارش الیمانیوز چند وقتی است که تلفن های همراه در شهرستان بهمئی با قطعی حین مکالمه روبه رو بوده است و این در صورتی که بعد از گذشت چند هفته هنوز این مشکل برطرف نشده است.

قطع پیاپی تلفن در کنار سرعت پایین اینترنت باعث شده که هم دانش آموزان شهرستان و هم دانشجویان که کلاس های آنها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود با مشکلات متعددی روبه رو باشند.

شهروند خبرنگار الیمانیوز با حضور در سطح شهر لیکک به گفتگو با مردم در این باره پرداخت.

یکی از شهروندان اظهار داشت: قطع  چند ساعته برق در چند هفته قبل باعث شد که بعد از آن تلفن ها به صورت مکرر قطع شوند و هیچ کس پاسخ درستی به مردم نمی دهد، در کدام یک از شهرهای استان یا شهرهای اطراف ما این مشکل وجود دارد چرا فرماندار جدید که خودش در شهر می باشد و مشکل را می داند نتوانست این مسله را حل کند. 

شهروند دیگری درباره این مسئله گفت: اصلا ما به دنبال پاسخ درباره علت قطع تلفن همراه نیستیم ما به دنبال حل شدن مساله هستیم اینکه فلان مسول مصاحبه کند و درباره چرایی آن صحبت کند دردی را دوا نمی کند مساله ای پیش آمده و باید هر چه سریعتر حل شود اگر این مساله برای کل استان یا برای شهرهای اطراف بود باز می شد تحمل کرد ولی چرا فقط در این شهر چنین اتفاقی می افتد و چرا حل نمی شود.

خبرنگار الیمانیوز در گفتگو با یکی از دانشجویان شهر لیکک گفت: با شیوع مجدد کرونا کلاس های دانشگاه ها ما به صورت آنلاین برگزار می شود ولی ما معمولا در کلاس ها با قطعی اینترنت و یا سرعت بسیار کم مواجهیم و همین باعث شده که در بسیاری از کلاس ها شرکت نکنم. آیا مساله ای به این کوچیکی قابل حل شدن نیست آیا مسولی نیست که برای این قطع تلفن ها و سرعت کم اینترنت فکری کند. اینترنت دیگر جز نیازهای اساسی بشر امروز شده است چرا در بهمئی به این حق طبیعی و اولیه توجه نمی شود!

یکی دیگر از شهروندان بیان داشت: طبق گفته مدیران شهرستان مشکل را باید از استان حل کرد و با توجه به اینکه فرماندار بالاترین مقام اجرایی شهرستان می باشد چرا تا حالا اقدامی انجام نداد که این مساله حل شود. 

به نظر می رسد میزان نارضایتی افکار عمومی از قطع مکرر تلفن های همراه و کند بودن سرعت اینترنت در سطح شهرستان بهمئی بسیار بالا بوده است و بسیاری از مردم در مصاحبه های خود از فرماندار و نماینده مردم در مجلس انتظار حل مساله در کوتاه ترین زمان ممکن را شدند. 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.