×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خطاب تاجگردون به نمایندگان با عنوان دستمال کثیف محقق شد/ پدر و برادر ۲۸ ساله نماینده شیراز پست گرفتند

به گزارش الیمانیوز ۱۸ تیرماه سال ۱۳۹۹ اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت توسط مجلس انقلابی رد شد. 

رد اعتبارنامه تاجگردون با واکنش های متعددی مواجه شد و بسیاری از محافل رسمی و غیر رسمی نسبت به رد اعتبارنامه وی انتقاد کردند و بسیاری بر این نظرند که رد اعتبارنامه وی صرفاً جنبه سیاسی داشت و برخی از نمایندگان مجلس به دنبال تسویه حساب با تاجگردون بودند.

بعد از گذشت بیش از ۱۹ ماه از رد اعتبارنامه وی حالا مجلس انقلابی دست به اعتراف زد به صورتی سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه دستخط تلویزیون گفت: آنچه درباره آقای تاجگردون گفته شد واقعیت نداشت این اعترافات و مشابه آن و همچنین شفاف سازی های پیاپی تاجگردون ذهنیت و افکار عمومی را روشن ساخت که رد اعتبارنامه وی بر مبنای عدالت نبود. 

از نمایندگانی که به صورت جد پیگیر رد اعتبارنامه تاجگردون بود روح الله نجابت نماینده شیراز می باشد نجابت با همکاری زاکانی شهردار فعلی تهران و برخی دیگر از نمایندگان انقلابی که خود را معیار شفافیت می دانستند باعث رد اعتبارنامه وی شدند. 

تاجگردون در آن برهه زمانی یک جمله تاریخی بیان کرد که به نظر می رسد حالا برای افکار عمومی و رسانه ها بیشتر قابل لمس باشد وی خطاب به نمایندگان گفت: شاید شیشه من کثیف باشد اما دستمال شما تمیز نیست. این جمله تاجگردون با انتصاب های فامیلی زاکانی در شهرداری تایید و با انتصاب های روح الله نجابت در استان فارس مهر نهایی تایید را خورد.

روح الله نجابت که خود را نماینده انقلابی قلمداد می کند و یکی از دلایل رد اعتبارنامه تاجگردون را انتصابات فامیلی بیان می کرد حالا خود در دو اقدامی عجیب با فشار بر استاندار فارس، رضا نجابت برادر ۲۸ ساله خود را به عنوان مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس منصوب می کند.

همچنین وی با همکاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پدر خود (محمود نجابت) را به عنوان مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب می کند که بسیاری بر این نظرند که محمود نجابت به صورت غیر مستقیم مدیریت علوم پزشکی را دارد.

این انتصابات و بسیاری دیگر از ادعاهای نمایندگان در رد اعتبارنامه تاجگردون، بیش از پیش عملکرد مجلس را در جریان تاجگردون زیر سوال خواهد برد. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.