×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استخدام نیروی پیمانی در ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول گزینش ارتش جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جهت تکمیل نیروی انسانی خود از بین جوانان مومن دارای مدرک تحصیلی دیپلم درجه دار پیمانی استخدام می کند.

به گزارش الیمانیوز سروان نصرالله ارسلان جو  با اشاره به شرایط و ضوابط این استخدام افزود: کلیه رشته های تحصیلی دیپلم متوسطه عمومی به جز باغبانی، کشاورزی و دامپروری می توانند در این استخدام شرکت کنند.

وی داشتن معدل کل ۱۳ به بالا و معدل کتبی ۱۰ به بالا را از دیگر شرایط این استخدام عنوان کرد و گفت: شرایط سنی متقاضیان نیز باید ۱۷ تا ۲۱ سال باشد و مدت خدمت سربازی نیز به سن  افرادی که خدمت کرده اند افزوده می شود .

سروان ارسلان جو با اشاره به اینکه قد افراد متقاضی نیز باید ۱۶۵ سانتی متر به بالا باشد ، ابراز داشت: ثبت نام این استخدامی از  پنجم مهرماه ۹۹ آغاز و  افراد واجد شرایط  می توانند با حضور در دفتر گزینش ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴ تماس حاصل نمایند و یا به دفتر گزینش ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج – خیایان گلستان ۱۴  جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.