×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یک نفتکش اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد

به گزاش الیمانیوز پس از نشر گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه امنیتی دریایی در دریای عمان از سوی سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس، منابع اسرائیلی مدعی توقیف شدن نفتکشی اسرائیلی در تنگه هرمز شدند

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد که این کشتی که احتمالا با پرچم پرتغالی فعالیت می‌کند، مرتبط با شرکت زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» مالکیت آن را بر عهده دارد.

بیشتر کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیلی که در آب‌های منطقه تردد دارند، وابسته به این شرکت هستند.

تایمز آو اسرائیل نیز در گزارشی به نقل از یک ویدئو مشاهده شده توسط کارشناسان خود، بدون نشر ویدئو مذکور نوشت: تفنگداران دریایی با استفاده از بالگرد به این کشتی حمله کرده و این کشتی را توقیف کرده اند.

تاکنون آسوشیتدپرس ادعا‌های تایمز آو اسرائیل و ویدئو مورد بحث را تایید نکرده است. اما تایمز آو اسرائیل در ادامه گزارش خود به نقل از یکی از خبرنگاران آسوشیتدپرس مدعی شد و نوشت: این ویدئو کاملا معتبر است.

پیشتر سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (شنبه) از وقوع یک حادثه امنیتی در نزدیکی «الفجیره» امارات در دریای عمان خبر داد.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس در بیانیه‌ای کوتاه در این باره اعلام کرد: گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی دریافت کرده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این سازمان اعلام کرد که این حادثه امنیتی در ۵۰ مایلی شمال شرق بندر «الفجیره» امارات در دریای عمان رخ داده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین اعلام کرد: مقامات منطقه‌ای کنترل یک کشتی را در ۵۰ مایل دریایی شمال شرقی الفجیره به دست گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.