×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار انحلال سازمان همیاری شهرداری ها شد

به گزارش الیمانیوز به نقل از فارس ، امروز جمعی از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان در ملاقات با استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته تنها سه ماه حقوق دریافت کردند به تخلفات متعدد در این سازمان اشاره کردند.
آنها ضمن ابراز نارضایتی از مدیرعامل کنونی این سازمان خواستار توجه جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آنچه در این سازمان رخ داده شدند.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همیاری شهرداری‌ها دستگاه دولتی نیست و نمی توان از محل‌های دولتی حقوق آنها را پرداخت کرد مدیرکل سازمان بازرسی را مامور کرد به تخلفات این سازمان رسیدگی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه را به وی اعلام کند.
سید علی احمدزاده با اشاره به اینکه امکاناتی مانند ماشین آلات سنگین در اختیار این سازمان است که بلااستفاده مانده در حالی که می‌تواند در مواقع بحرانی کمک کار ستاد بحران باشند، از روستا معاون عمرانی خود خواست ظرف یکی دو هفته آینده وضعیت این سازمان را تعیین تکلیف کند.
وی با طرح این سوال از معاون عمرانی خود که چه وضعی است که این سازمان دارد، گفت: در صورتی که امکان دارد مدیرعامل جدیدی که بتواند در این سازمان تحول ایجاد کند از بیرون از مجموعه معرفی شود اما اگر امکان تحول در این سازمان نیست. سازمان منحل شود.
استاندار با اشاره به بدهی ۵۰ میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان که مربوط به سال‌های گذشته است، گفت: احکام متعددی علیه این سازمان صادر شده است که در خصوص این سازمان تصمیم گیری می‌شود و چنانچه امکان فعالیت ندارد ورشکستگی آن اعلام و منحل می‌شود.
در ادامه هم علی محمد روستا معاون استاندار با بیان اینکه هیچ نقشی در انتخاب مدیرعامل کنونی سازمان همیاری نداشتیم و وی به پیشنهاد کارکنان انتخاب شد، گفت: میراث‌دار انباشت بدهی‌های گذشته در سازمان همیاری شهرداری‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه از سال گذشته که معاون استاندار شدم یک ریال به بدهی های این سازمان اضافه نشد بلکه سعی کردیم بدهی‌ها را کم کنیم، گفت: این سازمان بیش از ۷ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و امور مالیاتی بدهکاری داشته است و بدهی مالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان ۵۰ میلیارد است که مربوط به سال‌های گذشته است.
روستا با بیان اینکه علاقمند نیستیم انحلال این سازمان را اعلام کنیم که کارگران از ارتزاق بیفتند، گفت: مدیرعامل وعده برنامه‌ای برای سازمان داده که تا پایان فروردین امسال عملیاتی خواهد کرد و اگر به تعهدات خود عمل نکرد فرد دیگری جایگزین می‌شود.
به گزارش فارس در پایان ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران بر تعیین تکلیف این سازمان و کارکنان آن تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورتی که امکان فعالیت سازمان همیاری شهرداری وجود نداشته باشد منحل می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.