×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنان تراژدیک دهبانی پور خطاب به محمود منطقیان و اصلاح طلبان / پاسخگوی تاریخ باشید

به گزارش الیمانیوز دکتر رضا دهبانی پور تنها کاندید اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ دیروز در دهدشت سخنرانی کرد.

بخشی از سخنان وی بدین شرح است:

دکتر رضا دهبانی پور در سخنرانی انتخاباتی خود در دهدشت اظهار داشت: من برای توصیف وضع موجود نیامدم برای تغییر آمده ام لذا دست مرا بگیرید که اگر نگرفتید در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی همچنین افزود: من به مطالبه گری اعتقاد دارم و با این نظام غریبه نیستم، جوانی ام را برای بقای این نظام گذاشته ام و تا پای جان رفته ام. لذا می خواهم در کنار مردمی که مطالبه گر و امروز معترض وضع موجودند از آنها در مجلس دفاع کنم.

وی افزود: با شما نگاه مشترک دارم و تاکید می کنم شرایط موجود یک شرایط نرمال و مطلوب نیست و منقد شرایط موجودم، اما نمی شود به بهانه های واهی از صندوق های رای قهر کنیم.

این چهره اصلاحات گفت: این ضعف ها نباید باعث شود تا ما مانند گذشته فرصت را به رقیب دهیم؛ شورای نگهبان بنده، همان دوست همیشگی شما را تایید کرد و شما به دلیل وضعیت موجود رفیق همیشگی خود را تنها می گذارید منم منتقد هستم اما معتقدم باید ایستاد و مطالبه گری کرد و باید درکنار مردم باشیم و نباید قهر کنیم و نباید از مردم کنار بکشیم که شک نکنیم مردم هم ما را ترک می کنند همچنانکه مردم بیست سال پیش دیگر در کنار ما نیستتند و همچنانکه آنها که سکوت کردند در حافظه مردم گم شده اند.

لازم به ذکر دکتر دهبانی در بخشی از سخنرانی خود نکاتی را به همفکر سیاسی (محمود منطقیان) و اصلاح طلبان یادآور شد که در شبکه های مجازی بازتاب زیادی داشت و فیلم آن را در زیر مشاهده کنید:

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.