×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت همزمان سه حزب شاخص اصلاح طلب و میانه رو از دهبانی پور / سه روز سرنوشت ساز اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ

به گزارش الیمانیوز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تنها نامزد شاخص اصلاح طلبان دکتر رضا دهبانی پور می باشد.

در حال حاضر برخی از اصلاح طلبان سکوت انتخاباتی را پیشه کردند و برخی دیگر از آنها مانند جبهه اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد بیانه دادند که در این استان لیستی ندارند. 

همچنین از طرف دیگر در سطح کشور برخی از احزاب شاخص اصلاح طلب لیست کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام کردند.

حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و در حوزه گهگیلویه بزرگ دکتر رضا دهبانی پور و در حوزه بویراحمد و دنا دکتر محمد بهرامی را معرفی کرد. 

علاوه بر این حزب ندای ایرانیان نیز در بیانیه‌ای، اصلاح‌طلبی و تحول مسالمت‌آمیز را یگانه راه کنش سیاسی مؤثر دانسته و اسامی کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام؛ که در حوزه گهگیلویه بزرگ دکتر رضا دهبانی پور و در حوزه بویراحمد و دنا دکتر محمد بهرامی را معرفی کرده است. 

از طرف دیگر حزب میانه رو اعتدال و توسعه که وابسته به حسن روحانی رئیس جمهور سابق، وزرا و معاونین دولت می باشد نامزدهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را مشخص کرد که در حوزه گچساران و باشت دکتر غلامرضا تاجگردون، در حوزه گهگیلویه بزرگ دکتر رضا دهبانی پور و در حوزه بویراحمد و دنا دکتر محمد بهرامی معرفی شدند. 

با معرفی دهبانی پور توسط سه حزب شاخص اصلاح طلب و میانه رو، بسیاری از آرای خاکستری و خاموش در سه روز اخیر به سمت وی روانه شدند و به نظر می رسد تا روز انتخابات بسیاری از اصلاحطلبان که قصد تحریم انتخابات را داشتند پای صندوق رای خواهند آمد و دیگر بهانه ای برای عدم مشارکت ندارند.

لازم ذکر است که دکتر رضا دهبانی پور امروز سه شنبه ساعت ۱۵ نطق انتخاباتی و مهم خود در دهدشت را انجام خواهد داد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.