×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولد نوزاد عجول دیشموکی در آمبولانس

به گزارش الیمانیوز، محمدامین نیکویی نژاد افزود: خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار ۲۷ ساله در ساعت ۰۰:۳۵ دقیقه بامداد امروز به مرکز ارتباطات اورژانس دهدشت اطلاع داده شد.

وی خاطر نشان کرد: درخواست کمک از اورژانس در روستای پاتاوه رودسمه از توابع بخش دیشموک اعلام شد و بلافاصله تیم پایگاه اورژانس جاده ای دیشموک به محل ماموریت اعزام شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ گفت: تیم اورژانس پس از ورود به صحنه و کنترل علایم حیاتی مادر، او را جهت انتقال به مرکز درمانی به داخل آمبولانس منتقل کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در راه انتقال، تشدید دردهای زایمانی خبر از زایمان قریب الوقوع می‌داد که با لطف خداوند و کمک کارشناسان اورژانس، نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد و سایر اقدامات از جمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلامپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد.

نیکویی نژاد گفت: در نهایت مادر و نوزادپسر در شرایط مطلوب و با حال خوب به مرکز درمانی دیشموک منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان فوریتهای پزشکی آقایان اسلام دستپاک و مسعود بازدار اظهار داشت: ارائه خدمات اورژانس های زنان و زایمان در آمبولانس های زمینی و بالگردها یکی از مهمترین خدمات حوزه اورژانس ۱۱۵ کشور می باشد که نقش بی بدیلی در حوزه جوانی جمعیت کشور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.