×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کهگیلویه و بویراحمد صاحب اورژانس هوایی شد

به گزارش الیمانیوز سعید جاودان سیرت افزود: خوشبختانه رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر مقامات عالی استان، اورژانس کشور و استان نتیجه داد و امروز شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج بودیم.

وی با بیان اینکه بالگرد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان، تأکید کرد:‌ امیدواریم با یاری خداوند که هیچ بیمار و مصدومی نداشته باشیم و اگر هم داشتیم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارائه نماییم.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های مستمر اورژانس ۱۱۵ استان، افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم برای استقرار بالگرد در استان آماده است و این زیرساخت‌ها مورد بازدید، ارزیابی و تأیید خلبانان و کارشناسان شرکت هلی کوپتری قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی و یک پایگاه هوایی فعال و آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان هستند.

در ادامه سید جواد هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش و پیگری مجموعه علوم پزشکی و اورژانس در تحقق این مهم، گفت: خوشبختانه در شهرستان گچساران بالگرد شرکت نفت مستقر است لذا در تلاشیم برای شهرستان کهگیلویه نیز بالگرد پیش‌بینی و مستقر گردد.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: این بالگرد به ظرفیت ۷ نفر، از بالگرد‌های قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.

محمدامین نیکویی نژاد اظهارکرد: برای استقرار بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی یاسوج با پیگیری‌های مسئولان استان بخصوص مجموعه اورژانس استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اورژانس کشور با شرکت هلی کوپتری نوید قراردادی یک ساله منعقد کردیم.

وی ادامه داد: جهت امداد‌رسانی بهتر و مناسب‌تر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به پد بالگرد جهت فرود بالگرد داریم که‌امیدواریم نهضت پد‌سازی در استان راه‌اندازی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.