×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اختصاص ۱۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال بهمئی

به گزارش الیمانیوز، ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در جلسه شورای اشتغال بهمئی با اشاره به اختصاص ۱۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال زایی این شهرستان، افزود: از این اعتبار، تاکنون ۹۰ میلیارد ریال آن در قالب ۱۳۰ پرونده به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ادامه داد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل در این شهرستان، تسهیلات باقیمانده را تا مهلت معین پرداخت کنند.
وی یادآور شد: در سال جدید نیز ۳۹ میلیارد ریال در قالب ۵۴ پرونده به اشتغال بانوان پرداخت شده است.

علی محمدی فرماندار بهمئی هم با اشاره به تعداد زیاد جوانان جویای کار در این شهرستان، بر اشتغال زایی هر چه بیشتر این نهاد و اهدای تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: نهاد‌های حمایتی شهرستان از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان موفق عمل کردند.

حجت الاسلام صلواتی هم جلوگیری از انحراف تسهیلات، توجه هر چه بیشتر به طرح‌های اشتغال زا، افزایش میزان و مبلغ تسهیلات به متقاضیان را خواستار شد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و برآورد میزان و تعداد افراد بیکار نسبت به شناسایی متقاضیان و اولویت‌ها اقدام کرد تا بخش عمده‌ای از جوانان شهرستان به کار مشغول شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.